Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

580.nap - 19 hónapos lettem!

gyurmázunk a Mamával Reggeli után felszedelőzködtünk és elmentünk énekelni. Odafelé jól megáztunk, nagyon esett az eső! Ma ott voltak a Leventéék is, akik régóta nem voltak, és képzeljétek ő még nem is tud járni, pedig egyidősek vagyunk. Ma sokat játszottunk főleg mikulásosat. És képzeljétek, a játék végén jöttek a Veronikákék, és a Veronika azt mondta, hogy sokat beszéltek rólam és hogy szerelmes belém ;) Ezt mondjuk nem értem, de mindenki nevetett, úgyhogy biztos vicces dolog lehet! Hazafelé szerencsére sütött a nap, így szárazon megúsztuk a hazautat. Elmentünk még közértbe és a Mamáék elé, mert ma is megkínozták a Somát. Ebéd után mentem aludni, és amikor keltem, akkor indult épp anya a Diáért és edzésre, úgyhogy a Mama adott fincsi uzsonnát és vele játszottam, amikoris betoppant apa, így őt is bevontam a játékba. A Mama közben havat varázsolt a házikókra a szekrényen, én pedig kikönyörögtem, hogy gyurmázhassak a gyurma-ragasztóval, aztán öltöztünk és lementünk sétálni a Mamával, apával és a Somával, illetve elvileg anyáék elé, de hirtelen feltámadt a szél és hideg lett, úgyhogy apa inkább hazavitt. Alighogy levetkőztünk, anya is hazaért, és játszottunk lejtőn labda-gurítósat a vacsoráig. anya csinál nekem játékot papírbólA brassói után ettem pár falat almát, de gangangát nem adott apa, mert ugyan az elején mondta, hogy előbb az almát kell megenni, de gondoltam, hátha elfelejtette már - de sajnos nem... Úgyhogy mentem fürdeni... A fürdés után és a kínzások előtt (ma szerencsére gyorsan végeztünk) megmértek anyáék: láb 14 centi, súly kb 11,2 kiló, fej 47 centi, magasság 84 centi. Lefekvés előtt még kivonszoltam apát a konyhába, beültem az etetőszékbe és mutattam az almát, de most már késő volt, fogmosás után állítólag nincs kaja... ez a trükk se jött be... pech!

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr995154846

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása