Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

492.nap

már egész jól tudom pörgetni a karikát!Reggel korán keltem, és reggeli után átmentünk a Mamához, aki épp vásárolni volt, de nemsokára ő is jött. Sajnos a séta elmaradt, mert esett az eső. Nem sokat ebédeltem, hanem inkább mentem aludni... Ébredés után ettem inkább ebédet, és egy kis játék után hazamentünk. Amikor hazaértünk, és anya épp hajat mosott, amikor megjött apa is, aztán öltöztünk és elkisértük anyát doktor bácsihoz, mert fájt a hasa neki... Egy új kocsival mentünk, mert a másikat csúnya bácsik elrontották és megpróbálták elvinni, ezt pedig addig használjuk amíg a régit meg nem javítják. Ez se rossz, csak nem látok belőle ki olyan jól... A doktor bácsinál jó alaposan körülnéztem, bejártam mindent, amit engedtek, és persze kicsit rosszalkodtam is, úgyhogy apa inkább elvitt sétálni a környékre és megnéztünk pár szép házikót és a virágokat. Szerencsére anya nem volt sokáig a vizsgálaton, és mehettünk haza. Otthon apa adott vacsorát, vajas sajtos kenyeret (közben megtanultam, mondani, hogy "sajt" vagyis egyenlőre annyit, hogy "saj") és még ettem egy fél banánt és egy egész túrórudit. A nagyszobában pedig anya megtanította az "autót" mondani (ami inkább "aut", de kezdetnek jó lesz). A fürdéshez indulva úgy bevertem az ajtófélfába a fejem, hogy nőtt oda egy púp és sírtam is... Ma volt egy kis masszázs a fürdés után, és anya levágta a lábamon a körmömet, amit nagyon nem szeretek, ordítottam és rúgkapáltam ahogy csak bírtam, de sajnos apa és anya együtt erősebbek nálam...

Milán 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr585154756

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása