Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

479.nap

Reggel, amikor már unatkoztam és megéheztem, felváltva szólítgattam apát és anyát, és végül apa "nyert", ő vett ki és adott reggelit... Utána kicsit játszottunk, majd öltöztünk, és elindultunk valahová autóval... A Csilla is jött velünk, és amikor leparkoltunk, találkoztunk a Nagyival és Julika nénivel. Mindannyian beszálltunk egy fura szerkezetbe, ami felvitt magasra, ahonnan elkezdtünk lesétálni egy utcán, ami telis-tele volt kis bódékkal, amikben pedig igen érdekes, sosem látott dolgok voltak. Állítólag ezt hívják "vásárnak". Egyébbiránt klassz dolog ez a vásár, mert kaptam mindenféle szuper dolgot: egy játékot, amit ha ügyesen tolok a rúdjával, akkor két bohóc dobol egy kis dobon; aztán egy nyakláncot, amin kis autók és utak vannak és a legszuperebb dolog egy tikk-takk, amit fel lehet tenni a karomra, mint a nagyoknak! Hűűű! Egy saját tikktakk! Nagyon tetszik! A nagy izgalomban és mászkálásban teljesen kifáradtam, úgyhogy hazafelé az autóban azon nyomban elaludtam, és otthon még folytattam az ágyikómban a szunyókálást. Amikor felébredtam, anya adott uzsonnát, csak sajnos amikor apa hazaért és bevitt a szobába játszani, akkor kihánytam egy részét a szőnyegre. Nagyon megijedtem és sírtam, pedig anyáék csitítottak és gyorsan lemosott apa, de amikor megnyugodtam volna és visszavitt a járókába, akkor hánytam ki a maradék részét az uzsonnának... Na megint sírás, zuhany, átöltözés... Sőt, amikor később, egy kis játék után apa akart adni vacsorát, akkor az etetőszékbe is behánytam kicsit. Na klassz. Megint sírás, zuhany, átöltözés. Apáék megállapították, hogy ezeket a dolgokat már úgyis ki kellett volna mosni, emiatt ne sírjak... Estig azért még játszottak karikapörgetőst és "könnyű-nehezet" apával, aztán fürdés után benyomtam némi tápszeres tejecskét. Remélem éjjel nem lesz "gond"...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr925154743

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása