Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

456.nap

mekkora dinnye! Reggel jó sokáig aludtam. Reggeli után puha-kemény játékot játszottunk a kockákkal, aztán lementünk egy nagy vásárlókörútra. Még a Soma is kapott egy játékot, meg persze a Mama, anya és én is (én egy klassz frizbít kaptam!). Visszafelé még a játékboltba is bementünk és kaptam egy úszógumit, amivel majd bemehetek a balcsiba! Hohó! Mikor a Mamához visszaértünk, a kilincsen ott lógott az ebédünk. Együtt megebédeltünk és utána mentem aludni egy jót. Mikor felébredtem, a Dédi és az Ani is ott voltak már és kicsit játszottam velük és kiszöktem az erkélyre rosszalkodni: kiszedtem a virágok földjét, meg a locsolókannákkal rohangásztam fel-alá :) De nem csak rosszalkodtam azért, hanem nagyon jót játszottunk a Mamával és anyával egész a vacsiig, aztán levittük a Somit sétálni és nagyon sok ismerőssel összefutottunk. Sajnos apa még nem volt otthon, amikor felértünk, csak a fürdésre ért haza és hozott egy hatalmas, nagyon nehéz dinnyét! Hűűű. Nem is bírom megemelni, csak gurítani! Aztán fürdés és kaja után még fent maradhattam kicsit, mert egy csomó ajándékot kapott apa: tőlem egy Patrikot, ami felragad az üvegre, és anyától egy csomó becsomagolt dolgot. Én egyesével adogattam az ajikat apának aki kicsomagolta őket én pedig mindet végígpróbálgattam (volt pár érdekes ajándék is ám: egy bögre, meg dobozok amik zörögtek, Spongya Bobos póló meg ilyenek). Sajnos az ajándékokat mind kinyitottuk és én még kicsit játszhattam velük, de aztán már nagyon elálmosodtam és mentem alukálni...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr55154719

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása