Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

418.nap

Csilla néni, kérek ropit! Reggel jó sokáig aludtam, és reggeli után még játszottunk egy jó nagyot apával, mielőtt elindultunk volna a Nagyihoz újpestre. A Nagyinál ma nagyon finomakat ettem: karfiol levessel indítottam, utána egy kis husit és májat kaptam és szereztem hozzá fincsi kovi ubit. Ebéd után anyáék elmentek vásárolni, így a Nagyival rosszalkodtunk :) Például kértem a sütiből és jól összemorzsáztam a szőnyeget, hogy legyen miért a kis porszívót elővenni, amitől már nem félek (csak ha zúg). Anyáék megérkezése után el is indultunk haza, de én már olyan-de-olyan álmos voltam, hogy azonnal elaludtam, és még arra se nagyon emlékszem, hogy hogy kerültem az ágyikómba... Pedig ott ébredtem, tehát ezek szerint valahogy felvitt apa... Uzsonnára apa adott egy kis főzeléket és egy fél banánt is benyomtam. Utána elsétáltunk a Csilláékhoz és félútig elkisért minket a Mama és a Soma. A Csilláéknál megint sokat rosszakodtam: a teraszon letéptem pár virágot, a Lili kutyát folyton kergettem, a Csillától a Lili elől elkunyiztam a ropit és egy poharat is levertem az asztalról, ami annyit mondott: csörrr és ezer darabra törött. Ajaj. Anya azt mondja, le lesz vonva az ára a zsebpénzemből...

Milán

ui.: fürdés után üldögéltem a mérlegen és 10,4 kg volt rajta a felirat.... 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr985154681

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása