Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

417.nap

tologatom a vödrömSzombat van és nem vagyok beteg, tehát: irány az uszi! Reggeli után és indulás előtt még kiszöktem a nagyszobából és a malacos vödrömet fel-s-alá tologattam az egész lakáson keresztül... Ma kevesen voltunk az usziban, úgyhogy nagyobb hely jutott pancsolni! Ki is használtam és jó nagyot lubickoltam az eleinte hidegecske, de a végére már fincsi meleg vizecskében. Még az usziban kaptam egy kis tízórait és hazafelé el is aludtam, mert nagyon elfáradtam. Otthon anya átrakott az ágyacskámba és ott folytattam az alvást. Ébredés után ebédeltem és átvittek anyáék a Mamához, mert ők elmentek - nélkülem! - egy "mozi" nevű helyre. Állítólag, ha nagyobb leszek én is mehet majd "moziba". Csak tudnám, hogy ez most jó, vagy nem ? Ezeknél a felnőtteknél sose lehet tudni. Na mindegy, szóval a délutánt a Mamával töltöttem és sokat játszottam, meg rosszalkodtam (például véletlenül eltörtem egy kisautót; még jó, hogy a Boti nem látta!) Amikor anya megjött, lementünk sétálni, szokás szerint és utána mentünk haza. Otthon uzsonnáztam és apával néztem a forma 1-et a tévében, és persze ma sem maradt el a fürdés + masszázs, de én már olyan-de-olyan álmos voltam, hogy a végén el is aludtam. Persze a vacsorára azért felébredtem, de utána már nagyon megnőtt az ágyam vonzó ereje......

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr605154680

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása