Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

404.nap

kaptam fincsi házi koviubit desszertnek...Reggel korábban keltem, úgyhogy apa adott fincsi reggelit, de aztán visszatett az ágyikómba, hátha még visszaalszom, de nekem meg nem volt kedvem, úgyhogy egy ideig eljátszottam magamban,de aztán apa csak kivett és játszott velem a nagyszobában, aztán felöltöztünk és elmentünk a nagyihoz. Ma jól ebédeltem, mert már éhes voltam, először kiszúrtam a konyhában a levestésztát és kikunyiztam belőle pár darabot, aztán egy tányér levest benyomtam az asztalnál és még ettem a brassóiból is és desszertnek kaptam egy nagyi féle házi koviubi gerezdet, amit elszopogattam. Ebéd után átjött a Julika néni és képzeljétek: kaptam egy talicskát és homokozó játékokat! Hú de klassz. Hazafelé persze úgy elaludtam mint akit fejbe kólintottak és otthon is csak félálomban kerültem át az ágyikómba, ahol majdnem estig szundítottam egy jót. Utána ettem egy kis vacsit (és kinéztem apa szájából a túrórudiját, úgyhogy megkaptam a felét...) és egy kis játék után lementünk sétálni. Egész elsétáltunk a Botiék házáig és ők pont akkor érkeztek meg a Balcsiról. Pár percre felugrottunk hozzájuk és a Boti megmutatta az új játékait, és megnéztem a halacskákat, de aztán indultunk haza, mert már kezdtem elálmosodni. A Zoli hazavitt minket, mert így gyorsabb volt, úgyhogy kipróbálhattam a Boti ülését, de nekem még kicsit nagy... Otthon gyorsan levetkőztem és már mentem is fürdeni, hogy utána egy gyors masszázs és vacsi (közben körömvágás, amit nem nagyon szeretek...) után végre mehessek alukálni.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr455154667

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása