Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

401.nap

Ma együtt reggeliztem anyával és picit játszottunk, aztán lementünk az oviba, és megnéztük a Csilla néni ovisainak az évzáróját. Egész érdekes volt, csendben végígültem az egészet (közben egy banánt benyomtam). Utána elmentünk az áruházba az új függönyömért. Útközben találkoztunk pár barátommal a zenebölcsiből. Hazafelé elaludtam és már otthon ébredtem, aztán ebédre ettem egy adag zöldborsőfőzeléket. Evés után a járókában játszottam és zenét hallgattunk, amíg anya vasalt, aztán ettem uzsonnára almát joghurttal, és utána letett anya az ágyacskámba, de nem voltam még álmos (ja, és kukucskáltam és láttam, hogy megjött apa, és reméltem, hogy kivesz játszani...), de egy kis idő múlva mégiscsak elnyomott az álom. Amikor felébredtem, apa kereste a zoknijaimat: az egyiket kidobtam az ágyból, azt hamar megtalálta, de a másikat olyan jól eldugtam, hogy végül nekem kellett mégiscsak megmutatnom apának, hogy hol van (az ágy mögé dugtam... és nagyon vicces volt, hogy apa mit szenved mire kiszedi). No ezek után ettem egy adag sütőtökös csirkehusit, és végre mehettünk játszani! Estig jót hancúroztunk apával (és minden játékot szerte-szét dobáltam...), aztán megjött anya, és vele együtt megfürödtem, aztán masszázs és alvás......

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr735154664

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása