Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

400.nap - Négyszáz! Bizony!

szép színes építőkockákReggel korábban keltem, így még apa meg tudott etetni, aztán kicsit még visszamentem az ágyacskámba, de nem volt kedvem visszaaludni. Amikor felkeltem, játszottunk anyával (építőkockáztunk és már kezdem érteni a lényeget: építeni is lehet, nem csak ledönteni). Utána elmentünk a zenebölcsibe, de a foglalkozásnál sokkal jobban érdekeltek a cipők (amíg fel nem tették őket olyan magasra, ahol nem értem el...) Azért a hangszereknél és a buborékoknál csak odamentem a többiekhez :) Hazafelé elaludtam, és otthon ébredtem. Jól megebédeltem (zöldborsófőzelék volt kenyérkével) és kicsit még visszarakott anya az ágyamba, de nem voltam álmos, szóval csak játszottam magamban. Utána kaptam egy kis uzsit (újdonságot: tojásnak hívják és láttam már ilyet, de hogy meg is lehet enni, ha meghámozzák! Jé!) és elmentünka Diáért. Útközben anya vett nekem egy tök jó kis nadrágot. Együtt elmentünk a játszótérre, még a Mamával is összefutottunk és nagyon sokat ott voltunk. Hú de klassz volt! Mikor felmentünk, már apa otthon volt és játszott velem, de aztán bekakiltam és amikor apa tisztába akart tenni, akkor mindent összekentem a ficánkolásommal, plusz le is pisiltem magam, úgyhogy a fürdés előrébb lett hozva, mert elég jól "elintéztem magam"... Fürdés után a masszázs alatt elaludtam, de vacsizni azért felkeltem, de már nagyon hívogatott az ágyikóm...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr515154663

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása