Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

398.nap

mutatom Etinek az új dobgépemet Ma a szokásosnál korábban keltem, mert éhes voltam, de reggeli után még jó alaposan visszaaludtam. Arra ébredtem, hogy az Eti néném meglátogatott, és találjátok ki: ajándékot hozott! Egy tök jó verdás autót. Rögtön meg is mutattam, hogy milyen ügyesen autókázok és hogy már fel tudok mászni a heverőre. Sajnos az Eti nem maradt itt egész nap játszani velem, így miután elment, be kellett érnem anyával és apával... Ebédre ugyan csak csipegettem, de a szieszta után (ami egy jó nagy alvás volt) már bevágtam a főzeléket is és még desszertet is kértem. Sajnos ma csak rövid ideig tudtunk sétálni, mert nagyon fújt a szél. Estig főleg apával játszottam, illetve estefelé, amikor hozott magának egy újfajta gyümölcsöt, akkor persze én is kértem belőle. Görögdinnyének hívják és érdekes, de finom íze van, csak nagyon hideg volt. Azért ettem belőle két kockát :) Utána viszont apa büntiből berakott a járókába, pedig én csak annyit csináltam, hogy jól belemartam a lábába, aztán pedig az arcába. Hogy ez miért ekkora probléma? Szerencsére csak pár percig tartott a "szobafogság", mert mentünk fürdeni...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr785154661

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása