Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

390.nap

nagyon szeretem az új kis dobomat! Reggel olyan sokáig aludtam, hogy a reggeli rögtön a tízórai is lett... No és amikor apa tiszta pelust adott rám, akkor jöttem rá, hogy kakilnom kell, ígyhát ismét jött egy új pelus iránti igény, és képzeljétek, olyan nagy fiú vagyok már, hogy most először gumis bugyi-pelust kaptam! Szóval a klassz új pelusban vágtunk neki az útnak a nagyihoz. A nagyi már nagyon várt és nagyon örült nekem, még ajándékot is kaptam: egy klassz pólót. Ebédelni viszont nem nagyon volt kedvem, csak csipegettem mindenből, aztán inkább mentem kicsit kópéskodni (például az erkélyen találtam egy kis vödörben csipeszeket. Na azt bevittem a szobába. A nagyi kiborította és az aljáról egy kis kosz a szőnyegre hullott, amit azzal az általam utált kis zümmögő porszívóval kellett feltisztítani...). Hazafelé menet megint beugrottunk egy nagy áruházba nekem szandált venni, de megint nem kaptunk olyat, amilyet szerettünk volna, viszont vettünk két újfajta reggeli tejpépet (az egyiket holnap le is ellenőrzöm, majd megírom hogy ízlett) és egy klassz kis piros labdát a játékboltban. Útközben hazafelé még megettem egy banánt és otthon lefeküdtem aludni. Ébredés után apa adott az ebédnél már megkóstolt paradicsomos-krumplis-husis kajából és utána anya levitt a szokásos esti sétára a Mamával és Somával. Miután feljöttünk, még fürdésig apával játszottam, utána apa megfürdetett (bevihettem a kádba az új lasztimat!), megmutatta hogyan készül a vacsorám és amíg megetetett, levágta a kezemen a körmömet (mert már eléggé megnőtt és folyton összekarmolom magam...), aztán fogat mostunk és miközben apa mesélt nekem, én már olyan-de-olyan álmos lettem, hogy csak na... No alszom is inkább... Jó éjt!

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr285154653

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása