Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

389.nap

pöttös labda! pöttös labda! pöttös labda!Hurrá, délelőtt voltunk usziban! Előtte még a következők történtek: apa adott reggelit (most itthon volt, és meg tudta várni amíg éhes leszek...). No és a nagyszobában egy nagy zacskóban egy csomó új játék és könyv várt rám! Ahogy hallom, ma van "Milán nap". Remélem ilyen jó nap ez a többi Milánnak is! Apa még a fülemet is húzogatta és én közben elkezdtem végígnézni, hogy miket kaptam. Közben öltözni kellett, hogy el ne késsünk az usziból. Ma érdekes módon nem volt olyan meleg a vizecske a medencében, mint amilyen szokott Videó! (új ablakban, a youtube-on)lenni, de azért jót lubickoltunk! El is fáradtam a sok úszásban, és miután a kocsiban bevágtam a tízóraimat, el is aludtam azonnal. Egy nagy áruház parkolójában ébredtem, ide jöttünk anyáért apával. Be is mentünk és néztünk nekem szandált, de nem volt olyan ami jó lett volna sajnos, úgyhogy hazamentünk. Én ebédeltem és mentem sziesztázni... Délután, ébredés után folytattam az új játékaim felfedezését, és apa adott abból a nagyon fincsi sütiből, amit anya és apa sütött nekem a névnapomra. Még egy kis krémtúrót is ehettem desszertnek (a sütire...) Utána ment tovább a játék, és kicsit sétálni is lementünk anyával. Este együtt fürödtünk anyával, és jól lefröcsköltem apát egy óvatlan pillanatban :))

Milán 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr45154652

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása