Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

386.nap

menő a pizsim, ugye?Reggel nem voltam éhes, apa akárhogy is könyörgött, nem kértem a tejpépet, inkább visszamentem kicsit az ágyamba, és csak később ettem meg a reggelimet, amikor anya is felkelt már. Utána elmentünk a zenebölcsibe. Ma sok új kislány volt :) és pár régi barátom nem jött el, de azért jót játszottunk. Én mondjuk főleg két támakörben voltam aktív: hangszerek és labdák...
Délben csak egy keveset ebédeltem, mert nagyon fáradt voltam, úgyhogy inkább aludtam egy jót, és ébredés után ettem egy jó adag kukoricás rizses sült csirkét, és lementünk sétálni és a Diáért is elmentünk. Anya ovijánál kicsit megdajkált a Csilla és a Marcsi néni, aztán felmentünk a Mamához. Már ott volt a Boti és a Kriszti, és sorra feljöttek: a Zoli, a Dédi az Ani és a Noémiék. A nappaliban egyszercsak nagy ajándék-osztogatás kezdődött, és én is kaptam sok-sok játékot (és nagyon tetszett a Noémi búgócsigája!) Ezt hívják állítólag "névnapnak" és ma a Botinak volt névnapja, pár nap múlva pedig nekem is lesz és anyának is, ezért volt az ajándékozgatás. Bírom ezeket az ajándékozós ünnepeket! Este a szokásos séta végén apával is összefutottunk a ház előtt, és együtt mentünk fel, de alig tudtunk játszani, máris jött a fürdés és a szokásos esti rutin...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr375154649

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása