Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

368.nap

merülés előtt Hűűű, ma voltunk délelőtt usziban! Nagyon klassz dolog ám pancsolni abban a nagy vízben a többiekkel! No, mondjuk a végén már fárasztó volt a sok tornagyakorlat, alig bírtam kivárni, hogy végre játék legyen. Szereztem is gyorsan egy labdát és tök sokáig bent maradtunk (egyszer megpróbáltak ugyan anyáék kivenni a vízből, de visszasírtam magam egy kis bonusz labdázásra...). Videó! (türelem...)Szóval kellemesen elfáradtam, így a tízórait bevágtam hipp-hopp. Utána még elmentünk a piacra abba a boltba, ahol kis állatok vannak és megnéztünk egy csomó halacskát (nagyon szépek!) és ilyen apró pici szőrös kis állatokat, amik olyanok mint a kisegér. Aranyosak, de a halacskák sokkal jobban érdekeltek. Ebédre nem kértem túl sokat, mert felmentünk a Mamához, és épp összefutottunk a Dédivel és az Anival, akik szintén feljöttek, így legalább volt aki szórakoztasson (ugyanis anyáék elmentek addig vásárolni). Persze aludtam is délután, és amikor átjött értem anya és kicsit még játszottunk, aztán levittük a Somát sétálni, és otthon a járókából néztem ahogy anya vasal, amíg meg nem jött a felmentő sereg, akarom mondani apa, aki kivett és játszott velem egész fürdésig.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr635154631

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása