Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

366.nap - 1 éves vagyok !!!

még van itt valami a zacskó mélyén! Képzeljétek, ma vagyok egy egész éves! Klassz mí? Ma hajnalban éhes voltam, és apa adott tápszert, no meg az ötödik fogacskám is bújik épp ki alul... Délelőtt sétáltunk egy jót, elkisértük a Mamát az ovijához, és útközben sok-sok ismerőssel találkoztunk. Utána bementünk még anya ovijába is, de akkor már kicsit nyűgös voltam, mert már kicsit éhes is lettem, úgyhogy otthon ettem kicsit korábban ebédet, és utána zenére sziesztáztam. Uzsi után tanulok inni a csőrös pohárból...elmentünk vásárolni és bementünk a Mamához az oviba, kicsit labdáztam az udvaron, és elindultunk haza. Apa már a ház előtt várt minket, és otthon kaptam egy hatalmas zacskót, benne sok-sok szuper ajándékkal! Állítólag ez a "szülinap" mindig ilyen. Kár hogy ritkán van... Szóval kaptam egy csomó autót, meg repülőt, könyveket és egy egész háziállat-farmot egy istállóval, amibe ha nagyon akarom, még én is beférek (na jó, nekem már egy kicsit szűkös). Estig természetesen folyamatos játék következett :)
ez az új játék fantasztikusan érdekes! No, és még itt nem ért véget a meglepik sora, ugyanis a kádban is egy irtó klassz játék várt rám! Vizet lehet beleönteni és akkor forg egy kerék, meg spriccel egy béka és az elefánt ormányából folyik a vizecske, ja és néha kikukucskál egy viziló is. Őrület mik vannak! Alig lehetett kiimádkozni a kádból, gondolhatjátok!

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr655154629

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása