Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

360.nap

Címkék: bakony

egy vidám kis kirándulás után...Reggeli után kicsit visszaaludtam és amikor felkeltem épp nagy volt a sürgés-forgás: anyáék pakoltak, aztán öltöztünk és elindultunk... Sajnos innen egy elég hosszú autózás következett, a vége felé már nagyon nyűgös voltam, de végül megérkeztünk egy erdő közepére egy nagy házba. A Botiék is jöttek, aminek nagyon örülök, mert így lesz kivel játszani! No, de előbb még ebédeltünk: anya megpróbált borsófőzelékkel jóllakatni, miközben ők szemmel láthatóan finomabb dolgokat ettek. Na azért persze kikunyiztam magamnak előbb a Boti eperkrém leveséből pár kanállal, aztán anya és apa sültkrumplijából is kaptam! Mit mondjak, ég és föld a főzelékhez képest! Ebéd után elmentünk kirándulni. Képzeljétek, itt az erdőben rengeteg-sok nagy-nagy fa nőtt! Őrület! Állítólag aludnom kellett volna, de most őszintén: ti tudtatok volna? Egy csomót mentünk felfelé a fák között, eleinte a babakocsiban, aztán apa vitt, végül a Boti sétált inkább, így én beültem a helyére a Zoli hátizsákjába. Egy barlangot is megnéztünk (nem nagy szám) aztán sokat mentünk lefelé és hopp! ott voltunk, ahol elindultunk. A szobánkban megint nem volt kedvem aludni, inkább rosszalkodtam és játszottam vacsiig. Én a szobában ettem, de persze az étteremben kunyiztam anya palacsntájából is... A Boti közben motorozott és engem szórakoztatott :) Utána még elsétáltunk a közeli patakocskához, és a nap befejezéseképp ma először életemben zuhanyoztam! Hát érdekesnek érdekes módszer, de én sokkal jobban szeretek pancsolni egy kád vizecskében...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr435154623

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása