Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

284.nap

Címkék: koralpe

Nos, ma kiderült miért volt ez a nagy készülődés: reggel egy csomó cuccot bepakoltunk a kocsiba és nekivágtunk... Nagggggyon sokat autóztunk! Ennyit még soha nem utaztam. Eleinte egész jó volt, főleg, hogy tök jól kilátok ebből az új ülésből, és aludtam is, de azért egy idő után már igencsak meguntam. Szerencsére nem sokkal később megérkeztünk egy nagyon szép (de nagyon hideg) helyre. Na jó, hideg csak kívül volt, a házban már nem, úgyhogy birtokba is vettük a földszintet a Botival. Közben a felnőttek azt a sok cuccot, amit olyan nehezen bepréseltek a kocsikba, most behordták a házba. Na ennek mi értelme??? Mindegy, mi a Botival egészen estig játszottunk (én kétszer bevertem a kobakomat a helyismeret hiánya miatt. aúúú. kicsit fájt, de apa megvígasztalt). Estére már olyan fáradt voltam, hogy épp csak nyitva tudtam tartani a szemem. Épp fürdeni készültünk, már meztelenül a kád előtt voltunk, amikor husss, sötét lett. Kicsit megijedtem... Apa gyorsan hozott egy elemlámpát, és annak a fényénél végül megfürödtünk a Botival. Érdekes volt az biztos. Utána gyors masszázs, egy kis vacsi, és már zuhantam is az ágyba.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr465154547

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása