Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

5816.nap - 2022-03-28

Címkék: kórházban

2022-03-28_17-34-07_20220328_173407.jpgÉjjel háromkor kérnem kellett extra fájdalomcsillapítót, addigra kiment belőlem az esti adag, de amúgy nem volt annyira vészes, csak aludni nem tudtam már onnan olyan jól sajnos.  Reggel dupla vizit is volt, és rögtön utána a kedves intenzíves nővér jött és átkötözött egy nagyon menő vízálló kötéssel, aztán apával játszottunk és tévéztünk, dél tájban pedig egy új gyógytornász néni jött és vele tornáztam, és ma kipróbáltuk, hogy tudok-e lépcsőzni (tudok!). Mivel ilyen jól megy már a járás, később lementem apával a büfébe, mert ebédre már megint nem azt kaptam, amit kértünk, hanem én is tökfőzeléket (brrr), és gondoltam egy melegszendvics jól esne, de sajnos hiába kocsikáztunk le, a melegszendvics már elfogyott (na jó, egy brownie-t azért kértem vacsorára...). Visszaérve a szobánkba azért már eléggé elfáradtam, úgyhogy lefeküdtem pihenni, és közben apa kikönyörögte a konyhásoknál, hogy cseréljék ki a főzeléket rántott húsra :)
Ebéd után ismét eljött a pszichológus doktor úr és sokat beszélgettünk, aztán nemsokára jött anya is látogatóba ötkor és vele is elsétáltam az automatához egy forró csokit venni - méghozzá a járókeret nélkül!
Előtte - utána telefonozgattam és apával  Geoguessr!-eztem (mindketten telefonnal, hogy ne legyen előny a laptop nagyobb képernyője). Az egyik tüdő-gyakorlás közben sajnos kipukkant a kesztyűbedudálósom, de apa csinált egy új kesztyűből egy másikat, ami még nehezebb egyenlőre, de ezt is piszkosul fel tudom már fújni :)
Vacsira megettem a délben vett narancsos brownie-t és nagyon finom volt! Ó és még egy fontos dolog: délután gyakorlatilag nem fájt a hátam, csak ha sokat ültem, amúgy csak alig-alig!
Estefelé benézett hozzánk a Márkus doktor úr és elmondta, hogy mi a terv a jövőre nézve és jó hír, hogy nem kell varratszedés sem, mert olyan cérnát használt, mint a plasztikai sebészek, tehát fel fog szívódni magától. Tök menő! Utána tévéztünk és zuhanyoztam is, végre nem kellett leragasztani a hátam, mert vízálló (és nagyon menőn néz ki!) az új sebkötésem. Kilenckor befejeztük azt a játékot (a papírcetlis-mondatkészítőst) amit a műtét előtti este hagytunk abba, és épp jókor ért véget, mert aztán kezdődött a Hotel Margaret :)

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr4517791520

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása