5667.nap - 2021-10-30

Címkék: Spanyolország Madrid

20211030_171704.jpgKilenckor keltünk, öltöztünk és indultunk várost nézni. Ma kegyes volt hozzánk az időjárás ugyanis az előrejelzések alapján egész nap esnie kellett volna de szerencsére csak néha csepergett. A közeli kis kávézóban reggeliztünk, és indultunk tovább metróval a Gran Via főutcát megnézni. Mivel egész jó idő volt, ezért módosult a program és a kilátó felé vettük az irányt, igaz elsőre nem oda sikerült menni hanem a tv toronyhoz, de legalább azt is láttuk. A Faro de Moncola kilátó viszont tényleg érdekes, főleg a lift ami kívül megy az oldalán,no és persze a kilátás is szuper, a 4 Madridi felhőkarcoló ma tényleg a felhőkbe veszett. Újabb metrózás után ismét a belvárosban jártunk és egy szuper helyet találtunk ebédelni, a Tierra Burrito Bar-t, ahol hatalmas adag burritot készítenek és te mondhatod meg a sok sok összetevőből hogy mit tegyenek bele. Az íze is olyan fincsi volt mint a mérete. Innen a közeli viasz bábu múzeumba mentünk, ahol egy csomó hírességgel szelfiztünk (na jó, a bábújukkal), és a többség tényleg nagyon élethű volt. Végül ott zártuk a napot ahol kezdtük, a Gran Via-n, de most végig sétáltunk rajta és megvártuk az esti fényeket. Vacsorázni (ismét metróval) egy másik negyedbe mentünk a Puerta del Sol-hoz, és itt is ráhibáztunk egy szuper étteremre, ahol tengeri herkentyűs paella-t ettünk. Végül újabb metrózás után értünk vissza a szállásra jó fáradtan, úgyhogy zuhanyzás és alvás...