4324.nap - 2018-01-25

20180125_104029.jpgEgész jót aludtam, az "emeleten" jó meleg volt. Nyolckor lementünk reggelizni, aztán összepakoltunk és levittünk mindent a kocsiba, mert ma már a másik szálláson fogunk aludni. Utána lécre pattantunk és innen szinte egész nap síeltünk :)
Délelőtt főleg az egyes-kettes pályákon, mert a verseny is majd az egyesen lesz és jó ismerni a pályát... Dél előtt még beültünk a lenti hüttébe egy forró csokira, aztán felmentünk a verseny rajtjához. Itt várni kellett még, mert szerelték épp az időmérőt, de utána beindult a verseny és sorra indultunk. Anna volt az 1 és én a 2-es rajtszám, és végülis szépen lejöttünk a pályán (még piros és kék zászlók is voltak, amiket kerülgeni kellett!). A cél után megvártuk hogy a Kriszti és apa is lecsússzon, aztán megkerestük anyát és együtt beültünk egy hüttébe ebédelni. A gőzgombóc finom volt! Most egy új pályát és síliftet is kipróbáltunk és ez a hetes pálya is szuper volt, lehetett rajta pár  helyen golyóba lejönni ;)  Aztán visszamentünk a csákányos lifthez és itt is lehetett egy érdekes akadálypályát kipróbálni,azon többször is lejöttünk, mert ez is nagyon klassz volt. Épp az utolsó lifttel jöttünk fel, amikor az pont bedöglött, úgyhogy fel kellett caplatnunk (már megint) mert négy után eredményhirdetés volt a szállásnál. Hát apával mindketten utolsók lettünk ugyan, de nem is a dobogó volt a cél :) Lényeg, hogy beneveztünk és versenyeztünk egy jót!
Innen lementünk a faluba, mert itt van a szállás, ami tök szuper: egy olyan szálloda, amiben szinte csak mi lakunk és annyi helység van, hogy őrült jót lehet bújócskázni! Este, a vacsora után ország-városoztunk, az is szuper volt.