Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

4237.nap - 2017.10.30

2017-10-30_15-41-52_20171030_154152.pngMár nagyon vártam a mai napot, mert ismét repülővel utazunk és az szuper klassz dolog! Reggel irtó korán kellett kelni, 4 óra előtt, mert 4 után már jött a taxi értünk,  elmentünk a Botiékért és pár perc múlva már a reptéren voltunk. Egész gyorsan be tudtunk csekkolni, és volt időnk a dutyfree-ben körülnézni :). A gép pontosan indult, a miénk volt a 29es sor és én ültem az ablaknál. A repülés most is szuper volt és minden gond nélkül megérkeztünk Eindhovenbe. Itt is volt időnk a dutyfree-ben körülnézni és vettem is a zsebpénzemből egy nagy milkát, és kipróbáltuk a kiállított fejhallgatókat. Itt csak anyával volt gond a biztonsági ellenőrzésnél mert a táskájában felejtett egy bontott ásványvizes palackot és emiatt teljesen kipakoltatták a táskáját, de mehettünk végül tovább egy újabb repüléssel Gdansk városába. Itt a "szokásos " időjárás fogadott minket: hideg szél és hóesés!  Szerencsére mire a busszal beértünk a belvárosba addigra kisütött a nap. A kis szálloda innen közel van gyalog, és két "oroszos" szobát kaptunk: a miénk a Kalinyingrád (minden csupa barna és fura alakúak a falak) a Botiék pedig Moszkvát kapták ami irtó.vicces színekkel van kifestve és egy hatalmas matrjoska baba van az ajtón... Miután lecuccoltunk, bementünk az óvárosba és ott vacsoráztunk egy pizzériában, ahol finom volt a pizza. Persze egy csomó kis bolt van itt és néhányba be is mentünk,  például egy szuvenír boltba ahol tálaltam egy érdekes kitűzőt és mondtam is a Botinak hogy milyen fura erre jobban oldalra nézve látom hogy egy vadidegen néninek magyarázok :) mert a Boti már arrébb ment... vicces volt... Mivel kezdett nagyon hideg és sötét lenni, ezért vissza sétáltunk a szállodába,  ahol van egy játék szoba és apa elkérte az xbox kontrollereket nekünk úgyhogy estig azon játszottunk. 

Milán 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr6713119514

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása