Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

2306.nap

Címkék: hajdúszoboszló

Sajnos ma véget ért a pár napos szuper nyaralásunk :(
De szerencsére apa elintézte, hogy még ma is egész nap a fürdőben lehessünk és majdnem estig  csúszdázhattam :)
De még előbb persze megreggeliztünk, aztán anyáék gyorsan bepakolták a cuccainkat a táskákba és apa a nagyobbik részét le is vitte az autóba, csak amit az usziba vittünk, azt nem. Aztán apa kijelentkezett és fizetett, és már mehettünk is végre pancsolni! Még így is nyitásra értünk oda és a szokott helyünkre lepakoltunk, és már támadtunk is  a csúszdákra... Ma is felváltva bírta csak a tempómat anya és apa, de úgy láttam még így is eléggé elfáradtak :))  Ebédelni apával mentem és egy hatalmas hot-dogot be is nyomtam, utána együtt megettünk egy adag minifánkot is (nyamm!) és még egy gombóc fagyit is kaphattam. Délután pedig megismételtük a délelőtti menetrendet, tehát ezerrel csúszdázás, pancsolás, és medencéről-medencére mászkálás. Majdnem hatig maradhattunk, de apa kiadta az indulási parancsot, mert hosszú még az út hazáig... Szerencsére egész hamar hazaértünk, nyolc után már meg is érkeztünk, és fürdés és vacsi után még kicsit tévézhettem, és csak utána mentem aludni  a saját ágyikómba...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr745156623

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása