Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

2136.nap

Címkék: weinebene2012

Délelőtt ma is apával itt maradtam a házban, a többiek pedig elmentek síelni. Ma is a verdákkal játszottunk természetesen, csakhogy ma már nem vagyok beteg (remélhetőleg), úgyhogy ebéd után mehettem síelni én is! Hát ez nagyon szuper volt! Pár bemelegítő csúszás a bébipályán és bátran felmentem a Zolival a kék pálya tetejére, mint a Boti! Irtó klassz volt onnan a magasról lesiklani! Utána pedig még a kis "tárcsás" pályán síeltünk irtó sokat a Botival. Az is nagyon jó volt, ezt a fura felvonót is megtanultam hamar, lefelé pedig simán lejövök már ;)  Jól elfáradtam, úgyhogy amikor a Boti még a Zolival elment a nagy pályákra, akkor pihenésképp beültem anyával a hüttébe  egy kakaóra, apa pedig visszasétált a lécemmel (ő igazából még lázas beteg ma, de kijött megnézni, milyen ügyesen síelek). Alighogy visszaértünk a házba, kicsit pihentünk és már mentünk is popsi-tepsikkel csúszkázni. Sötétedésig csúszkáltunk és szuperklassz volt ez is! Aztán este lett már és hazasétáltunk vacsorázni, picit játszani, aztán már menni kellett fürdeni és aludni, mert mindenki irtó fáradt volt ám...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr95156445

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása