Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1817.nap

Címkék: kórházban

Éjjel kicsit bepisiltem, mert egész végig kaptam az infúziót és emiatt egyfolytában vécére járok, ja és még itatnak is egyfolytában, úgyhogy nem is csoda... De amúgy már jól vagyok, nincs lázam, de még hőemelkedésem se, csak étvágyam se. Délelőtt bejött apa és nem sokkal később a Klári mama is, és amíg anyáék ma is hazaszaladta váltóruháért és ebédelni, addig ő volt velem. Apáék hamar visszaértek, addig villamosos könyvet nézegettünk és kártyáztunk, aztán a Mama hazament, én ettem pár falat halrudacskát. Délután pedig a nővér néni kikötötte a kezemből az infúziót és megengedte, hogy kicsit sétálgassunk. Elsőnek apával mentem egy kőrt a kórházban és aztán anyával is bejártuk ugyanazt az útvonalat és neki is megmutattam miket fedeztünk fel apával: a sárga kisköves utacskát, a hosszú folyosót ahol cicák is voltak és a számos házakat (itt ugyanis a legtöbb házon van egy-egy szám, ami klassz). Alighogy visszaértünk, én irtóra elálmosodtam és el is aludtam. Sajnos amikor felébredtem, apának már csak a hűlt helye volt, ő várt ugyan egy ideig, hogy felébredek-e de én több órát aludtam és addigra ő hazament :(  Pedig én már elterveztem, hogy játszok vele! Fel is hívattam anyával, de apa azt mondta, hogy estefelé már nem szabad látogatni és ezért sajnos ma már nem tud visszajönni hozzám :(

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr605156114

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása