Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1783.nap

Címkék: weinebene2011

Reggel jó korán keltem - így aztán apa is... De mikor lementünk a földszintre, a Boti és a Mama már szintén fent voltak, úgyhogy végülis nem mi keltünk elsőnek... Reggeli után sorra jöttek le a többiek is, mi pedig addig játszottunk a nappaliban. Kilenc órakor indulnak a sífelvonók, úgyhogy addigra felöltöztünk és odasétáltunk a hüttéhez, a bébipályához. Párszor lecsúsztam apával, de egyedül még nem tudok, mert a fékezés nem megy még "üzembiztosan", de a sílift felfelé már egész ügyesen megy. Pár óra után az Annával és a Mamával visszamentünk a házba, mert a Mama elkezdte az ebédet csinálni, hogy mire mindenki visszaért délben a síelésből, addigra kész legyen a finom brokkoli krémleves :) Evés után én és Annipanni elmentünk aludni, és együtt is keltünk, mivel Anna mindig sírva ébred... Sebaj, délután még Apáék mentek egy kicsit síelni, de én fáradt voltam, úgyhogy mi csak elkísértük őket a hüttéig és kicsit néztük a síelőket, aztán beültünk forró csokit inni tejszínhabbal :) Hú de fincsi volt! Közben anyáék is odajöttek, mert négykor leállnak a síliftek, úgyhogy visszasétáltunk a házikóhoz és estig folyamatosan ment a játék, csak vacsorázni ültünk le. Kicsit később elkísértem a Krisztiéket a 16-os házhoz, a Zoli barátaiékhoz, és szerencsére vittünk csúszkát is, mert a ház mellett egy nagy dombról tudtuk irtó jókat csúszkálni. Sajnos közben tetőtől talpig csurom vizesek lettünk, mert kicsit kásás volt már a hó (de mit érdekelt ez minket...), úgyhogy a Kriszti visszavitt minket a mi házunkhoz és mivel addigra apa bekapcsolta a szaunát, ott jó meleg volt már, úgyhogy ott felmelegedtünk hamar. Estig még persze rengeteget játszottunk a Botival, de fürdés után ő felment aludni, így én Annával néztem meg pár Bogyó és Babóca epizódot a kis dévédén még lefekvés előtt.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr145156080

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása