Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1528.nap

Címkék: zalakaros2010

Ma még itt aludtunk Zalakaroson, és persze apa hiába is próbált volna nélkülem elosonni a közértbe reggeliért, én turbógyorsan felöltöztem (ilyenkor lebukok, hogy tudok gyorsan is öltözni - ha akarok...) és elkísértem. Ma egy vaníliás pudinggal töltött csokis finomságot választottam - és ettem meg - reggelire. Utána viszont sajnos már csomagoltunk is és akárhogy durcizam, indultunk haza - pedig olyan klassz volt itt!
Szerencsére még egy program belefért a délelőttbe: elmentünk a közeli bivaly-rezervátumba. Hát ez is nagyon szuper volt! Nekem a legjobban a kis játszótér és a bivalyok dagonyázó-tavában a békák tetszettek! :))  A gémeskútnál hiába szomjaztam meg, abból inni nem lehetett, és a kilátó is klassz volt, csak lejönni volt nyaktörő mutatvány (legalábbis szerintem). A legelésző szürkemarhák elég uncsik voltak, de a réten láttunk több ürgét is, ahogy rohangáltak fel-alá. A kocsiban végre ihattam és jó sokat utaztunk hazáig az autópályán...
Itthon felcipeltük a cuccokat és apáék rögtön rámolni meg pakolni, meg mosni kezdtek. Én abban segítettem, hogy elraktam a kisvonatot a nagyszoba közepéről. Közben anya melegített ebédet és én megettem a tegnap esti pizza maradékát. Utána pihenni kellett az ágyamban, amíg anya vissza nem ért a közértből. Utána meg apa ment el dolgozni valamit, mi pedig lementünk anyával addig a játszótérre, sőt még a Mamához is felugrottunk kicsit.
Este már nem sok minden történt: amikor feljöttünk, rögtön mentem fürdeni, mert eléggé összehomokoztam mindenemet. Pancsolás után vacsoráztam (gombócot) és már mennem is kellett sajnos aludni...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr545155819

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása