Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

836.nap

Címkék: bikacs200808

Na ő Rudi, a malacDélelőtt az usziban játszottunk, amit nagyon szeretek, és az ebéd is tűrhető volt utána: túrós palacsinta vanília öntettel. Ebéd után elsétáltunk a lovacskákhoz és vittünk nekik almát, mert azt nagyon szeretik (és tényleg: úgy befalták apa és anya tenyeréből, hogy csak na!) Utána elsétáltunk megnézni a Rudi malacot is, aki kedvesen röfögve fogadott minket és még a heverészést is abbahagyta a kedvünkért :) A szobába visszasétálva viszont menni kellett aludni sajnos... Ébredés után ettem fincsi bocis pudingot és a szobában játszottam főleg apával, mert anya az olimpiát nézte. ezek pedig a halacskákPersze apa se figyelt rám teljes mértékben, úgyhogy "kénytelen voltam" rosszalkodni, hogy már rám is figyeljenek, de ennek meg az lett a vége, hogy mentem büntibe az ágyba... Mindenesetre vacsora után (megint csak levest ettem...) lementünk az usziba. Nagyon klassz volt, mert bár az Adriennék hazamentek, de helyettük megjöttek az Ancsiék, és lehetett őket ugráltatni, vagyis dobáltam a hat-heteket a vízbe és az Ancsi, az anyukája és apa összeszedték és összerakták és visszaadták és kezdhettük előről... Anya közben a sóbarlangban volt, aztán ő is odajött a medencéhez, és lassan mentünk fel a szobába, ahol persze megint rosszalkodni kezdtem a rajzolás után, úgyhogy menni kellett aludni...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr825155107

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása