Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

834.nap

Címkék: bikacs200808

Ma apa szerint eléggé bal lábbal keltem, szerintem meg semmi se jó és az ellenkezője se... Szóval a reggeli után (ma megkóstoltam  a bundás kenyeret és kecsöppel egész ehető) felöltöztünk és elindultunk sétakocsikázni, de amíg vártunk a kocsira, már akkor semmi se volt jó,még Rudi se tudott felvidítani, pedig vidáman röfögött. Aztán a kocsin is folyamatosan sírtam, hogy menjünk vissza a medencéhez inkább, pedig még a bácsi mellé is felülhettem a "bakra" és még egy csokit is kaptam, csak hagyjam már abba a hüppögést. Na jó, azért amikor beértünk az erdőbe és fel-le ment az út és bele-belementünk a nayg pocsolyákba, az már tetszett, akkor már egyfokkal jobb lett a kedvem... Amikor visszaértünk a szállodába, a szobában ettem pár falatot és már mentem is aludni, mert csak utána engedélyezte apa az uszizást (és annak a trükknek se dőlt be sajnos, hogy amikor kivett apa, hogy tisztába rakjon, mert bekakiltam, akkor mondtam, hogy "felkelt a Milán, már felkelt a Milán"). Mikor tényleg felébredtem, lementünk az usziba végre, és jó sokat pancsolunk, még a nagymedencébe is bementünk a spongyabobos úszódeszkával! Vacsora előtt még lezuhanyoztunk, és ma fincsi volt a leves, utána pedig krokettet és répát ettem, és utána épp elindultunk kicsit sétálni a tóparton, amikor iszonyúan bekakiltam, még a gatyámon is átütött a kaksi... volt nagy "öröm"! Siettünk vissza persze  a szobába, és apa kiszedett a kakiból, aztán még rajzoltam lefekvés előtt.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr75155105

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása