Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

691.nap

Címkék: visegrad 2008marcius

apával a kismedencénél a kis "baleset" előttReggel korán keltünk és mentünk is sietve reggelizni, hogy még tudjunk minél többet pancsolni, mert délelőtt már sajnos menni kell haza... Ettem sok virslit finom kecsöppel és kiflivel, és megkóstoltam a kakaót, de inkább narancslevet kértem, az jobban ízlett. Mivel gyorsan végeztünk, még sok időnk maradt az uszodában pancsolni. Megnéztük apával a nagy medencét is, ahol viccesen bugyog a víz össze-vissza, aztán én még játszottam egyedül a kismedencében. Sajnos nem tudtam visszatartani a kakit és telenyomtam a fürdőgatyót... Apa azonnal kikapott és berohant velem a pelenkázóba és anyával együtt eltüntették a kakit rólam, a földről és a gatyámból, de elég büdi volt, az tény... Sajnos így véget ért a pancsolás, és mentünk lezuhanyozni és átöltözni, aztán lementünk a nagy terembe a bejárathoz és megvártuk, amíg apa bepakol az autóba, meg beszélget egy pultnál egy nénivel, aki adott neki papírokat rajzolni, aztán beültünk az autóba és hazaindultunk. Én mondjuk elég unalmasnak ítéltem az utat, úgyhogy elaludtam, és bár kicsit felébredtem amikor felmentünk, de a saját ágyikómban jól esett még aludni egy jót délutánig! Ébredés után apa adott finom bolonyait sok sajttal és játszottam anyával és apával felváltva (anyával addig, amíg el nem ment táncra). Aztán amikor már kezdtem apát is elfárasztani, indultunk is anyáékért autóval és kicsit sétáltunk a parkolóban és megszámoltuk a pici fákat, amikor elkezdett esni az eső, úgyhogy beültünk, de már jöttek is anyáék, úgyhogy hazavittük a Csillát és mi is hazamentünk. A híradó után választhattam sorrendet: és én a fürdés és utána vacsorára voksoltam, és nagyon finom volt a vacsi is: apa pizzájából egy szelet. Viszont már elég álmos voltam, mert azért mozgalmas volt a hétvégém, úgyhogy anya még jutalmul elmesélte nekem az ágyikómban a sünbalázsos mesét és pár perc múlva már aludtam is........

Milán 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr815154959

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása