Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

476.nap

Címkék: balaton200708

homokozunk Orsikával Szerencsére a jó idő tartósnak ígérkezik, tehát irány a Balaton! Ma visszamentünk arra a klassz strandra, ahol pár napja - még a rossz idő előtt - jártunk. Még a nagyon nagy napsütés előtt elmehettem sarazni és pancsolni és meg kell hogy mondjam, ez hatalmas élvezet ám! Imádok pancsolni, meg a sárral dobálózni és gyúrni meg lapátolni a vizes homokot! Sajnos dél előtt vissza kellett menni az árnyékba, de nem igazán tudtam egy helyben üldögélni (értehtő, nem?) és folyton próbáltam elszökni a Balcsihoz, de sajnos nem tudtam elég gyorsan iszkolni, pedig ma aztán alaposan gyakoroltam a járást... Időközben pedig megérkezett egy aranyos, Orsi nevű kislány a szüleivel, akik a Csilláék barátai. Az ebéddel pedig úgy jártam, hogy mire odaértünk a büféhez, a babakocsi álomba ringatott... Aludtam egy hát egy kicsit, és utána ebédeltem egy kis halat, nomeg apáék palacsintájából is kértem, természetesen. Apa pedig - ahogy megígérte - visszavitt a klassz homokos partra, ahol megint kedvemre pancsizhattam és homokozhattam, amíg a többiek azt a lapos műanyag tányér-szerű "frizbí" nevű dolgot közös fotó a lovag bácsivaldobálták egymásnak. Ezt én is kipróbáltam később, de valamiért nekem nem repült olyan messzire, pedig próbáltam utánozni a Csillát... A játék után (igen, sajnos megint visszavittek anyáék a sátorhelyünkhöz, pedig én még maradtom volna) ettem egy kicsit (össze is csokiztam magam és anyát - nem is kicsit!) játszottam apával és anyával, amíg a többiek elmentek vizibiciklizni. Nem sokkal később már csomagoltunk is, és visszamentünk a házhoz, ahol megfürödtünk, és elmentünk egy érdekes étterembe vacsizni, ahol egy nagyon magas és érdekes szobor volt a bejáratnál: egy lovag bácsi, karddal a kezében. No itt aztán mindenből kértem és végígettem mindent, amit kaptam: több féle krumplit, csirkehusit, kenyérkét és legfinomabbat: főtt kukoricát. Sajnos közben alaposan bekakiltam, és emiatt (meg már későre is járt) kissé nyűgössé váltam, de szerencsére közel voltunk és hamarosan visszaértünk. Gyors átöltözés után elköszöntem mindenkitől és már mentem is aludni.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr595154740

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása