472.nap

Címkék: balaton200708

fincsi!No, ma már egy kicsit tovább tudtam aludni, és reggelire egy nagy tányér tejberizst be is nyomtam, de sajnos ma nem mentünk arra a klassz strandra, mint tegnap, mert kicsit hűvösebb lett az időjárás. Azért szerencsére nem volt hideg, így aztán elmentünk egy jó nagyot sétálni a Csillával és anyával a Balatonparton itt a közelben. A séta alatt én aludtam is egy kicsit, és kajálás után még játszottam apával a szobában, amíg el nem menünk ebédelni. Ma egy közeli étterembe sétáltunk el, ahol egy klassz széket is kaptam, így egy magasságban lehettem végre a nagyokkal és két felől tudott etetni a Csilla és anya. Sőt, képzeljétek, az egyik pincér néninek annyira tetszettem, hogy hozott nekem fincsi ez ám a luxus: kétfelől etetnek!ostyarudacskákat is desszertnek! Már a házikóhoz visszafelé sétálva kezdtem elálmosodni, úgyhogy apáék átöltöztettek és beraktak az ágyikómba, ahol még kicsit forgolódtam, de aztán csak-csak elaludtam... Ébredés után ettem egy kicsit, aztán anya és apa kivitt labdázni a kertbe, ami igen jó ötlet volt a részéről :) A nagy labdázás meg focizás után mentem fürdeni és a masszázs után - mivel még korán volt - játszhattam kicsit apával (ugyanis anya, és a Csilláék elmentek valami zenés színházba, vagy mi a szösz). Amikor este lett, apa adott vacsit, közben a kedvenc könyvecskémből tanultam pár tárgy nevét, és mivel anya még nem ért vissza, ezért apa mesélt nekem és tett le az ágyacskába aludni...