6522.nap - 2024-03-03

2024-03-03_14-20-57_img_2579.JPGTizenegy körül keltem és reggelizés közben megnéztük apával a tegnapi Forma3 versenyt felvételről, ami izgalmasabb volt mint a Forma1! Utána Játszottunk a Wii-vel és magyart tanultam, amit aztán fel is mondtam apának, aztán számítógépeztem: letöltöttem pár új Eurovíziós zenét a telefonomra és Geoguessr-eztünk is apával.
Négy körül indultunk haza, de előbb még beugrottunk a Botiékhoz és a pincéjükbe levittük a síléceiket, aztán én még felugrottam a Dédiékhez a visszavitt könyvekkel.
Itthon pedig apa segített anyának ebédet rendelni és a kifli.hu -ról is rendeltünk, azt is apa nevében, mert ő prémium tagsággal tud rendelni. Apa ment utána haza, én pedig hétre átmentem a Dórihoz és kilencig maradtam.

6521.nap - 2024-03-02

2024-03-02_13-29-37_20240302_132937.jpgTízkor keltem, és kivételesen ma mentünk ebédelni a Klári mamához, mert utána a Julika nénit is felköszöntöttük. De előbb még az ebéd, ami a kérésemre tojásleves volt és utána fincsi bacon-be göngyölt husi következett. Ebéd után pedig megnéztük a síeléses videókat, aztán indultunk át Julika nénihez. Útközben apa vett virágot és azzal köszöntöttük fel a 85. szülinapján. A Gabikáék és az Andrisék is ott voltak és volt torta is persze. Utána még beszélgettünk egy ideig, aztán hazavittük a Mamát és indultunk apával vissza Gyömrőre. A Maglódi Auchanban vettünk pár dolgot (reggelit, tésztákat, narancsot, stb), és a mai Forma1 futam elejére vissza is értünk. A futamot együtt néztük apával, de a közepétől elég uncsi volt sajnos. Utána Wii-ztünk egy jót, aztán én elmentem zuhanyozni és hajat mosni, mert este műsoraim lesznek és nem lesz időm ilyesmire.

6520.nap - 2024-03-01

2024-03-01_20-34-31_img_2575.JPGReggelire anya csinált rántottát, és ma simán be is értem a nulladik órára, ami digit-kult volt és mivel időben megkaptuk a feladatokat, majdnem mindet meg is tudtam csinálni. Utána töri jött és a két világháború közötti közép-európai és balti országok voltak terítéken. Tesin előbb kimentünk futni a suli előtti térre, aztán bent folytattuk röpivel és a net-fitt felmérésekkel. Egy lyukas óra jött, ami alatt átnéztem a matekot, de ennek ellenére nem sikerült a dolgozat, mert az első felében nem volt szabad számológépet használni (és én nem vagyok valami nagy fejszámoló), a második felében meg olyan szöveges feladatok voltak, amiket nem tudtam jól képletbe forgatni sajnos. A szünetben megtudtuk, hogy a következő órában - angolon - szódolgozat várható, de a C-sek pont előttünk írták meg és megmondták milyen szavakból, úgyhogy gyorsan bemagoltam mindet és így elég jól is ment aztán.
Suliból mentem Dórival a Kökibe ebédelni, és ő onnan ment Budára, én pedig hazajöttem. Ötkor jött apa és indultunk Gyömrőre. Wii-ztünk egy jót, aztán megnéztük a mai Forma2 futamot és a Forma1 időmérőt, ugyanis ezen a hétvégén indul az idei szezon! Este még játszottunk szókicserélőset, mert azt már ezer éve nem játszottuk és ma is nagyon vicces szövegek jöttek ki.

6519.nap - 2024-02-29

2024-02-29_21-32-25_20240229_213224.jpgMa nem volt nehéz napunk a suliban:
Kilencre kellett menni, és majdnem így is sikerült elaludnom, de azért erősen kapkodva ugyan, de beértem. Az első óra töri volt és végre nem csak Európával foglalkoztunk, hanem Ázsiával a két világháború között. A többi óra viszont elmaradt, mert ma a Wekerlei társaskör három órán keresztül (!) promózta a helyi dolgokat és a Kispest TV is ott volt. Elvileg az angol még lett volna, de valójában csak átnéztünk pár dolgot, aztán mehettünk haza.
Előbb még felugrottam a Dédiékhez könyvekért, aztán az Adri gyrosba sajtburgerért és itthon megnéztem felvételről a Forma3 időmérőt miközben megettem a burgert. Utána mentem a fogszabálytásra, de hamar végeztem és jó hír, hogy következő alkalommal már le lehet venni a rugót, ami azért szokott zavarni. Innen pedig mentem a Dórihoz és este jöttem haza. Vacsorára kakaós csigát sütött anya és közben megnéztem a Forma2 időmérőt is.

6518.nap - 2024-02-28

2024-02-28_19-16-30_20240228_191630.jpgNem volt sok kedvem nulladik ofőre bemenni, de azért bementem és nem sok minden történt, talán csak annyi, hogy felvetődött, miszerint Győrbe mennénk két napos osztálykirándulásra június elején. A tesi viszont egész jó volt ma: kidobósoztunk a 9.c ellen és jó volt a játék. A dupla matek már nem volt ilyen élvezetes, magyaron pedig csapatmunkában verselemzés volt. Digit-kulton új feladat típust kezdtünk: powerpointban kellett egy európai városról diákat készíteni, én a  Danival Luxemburgról készítettem. Végül föci fakt jött és suliból mentem egyből a Dórihoz, aztán amikor ő ment apukájához, akkor én hazasétáltam. Hat után jött apa és játszottunk Geoguessr-el, aztán megbeszéltük a hétvégi tervet, és ő ment haza, én pedig folytattam az exceles vetélkedőmet.

6517.nap - 2024-02-27

Címkék: síelés Ausztria Lachtal

2024-02-27_09-33-38_20240227_093338.jpgA szokott időben keltünk, apáék szobájában megreggeliztünk, aztán hamar elkészülődtünk, összepakoltunk és búcsút intettünk a szállásunknak, majd irány Lachtal, hogy még síeljünk azért ma is!
Három órás jegyeket vettünk, és alaposan kihasználtuk! Klassz volt, hogy kevesen voltak, és a pályák is nagyon frissen voltak ratrakolva, úgyhogy nem csak a kedvenc pályáinkat csúsztuk egymás után végig, de a Kriszti rávett minket, hogy próbáljuk ki a fekete pályát is, és azon is simán (elsőre persze nagyon lassan, óvatosan) le tudtunk jönni, többször is! Nagyon élveztük minden percét a mai sízésnek. Amikor már lejárt volna épp a három órás jegy, még utoljára felmentünk egészen a csúcsra és onnan a kedvenc 6-os pályánkon lecsúsztunk az "aranyos" hüttéig és ott ebédeltünk (nagy fincsi gőzgombócot!), aztán még onnan lecsúsztunk a liftekig, lecsatoltunk, átöltöztünk és indultunk haza. Pontosabban kétszer megálltunk, előbb még az autópályázás előtt egy Billa-ban vásárolni mindenfélét, aztán a Soproni benzinkúton is tankolni. Az út amúgy eseménytelen volt, én végig telefonozgattam és nyolc előtt haza is értünk.

6516.nap - 2024-02-26

Címkék: síelés Ausztria Lachtal

20240226_110547r.jpgNem egyszerű feladat itt reggelizni: ma úgy terveztük hogy nyitásra odamegyünk a pályára (ez így is volt) és majd ott egy hüttében reggelizünk. Igen ám de a hütték még zárva voltak, az egy ami nyitva volt, ott is csak 10-től volt konyha! No sebaj addig síeltünk és tízkor ettünk finom melegszendvicseket. Ma kicsit jobb idő volt és fel lehetett jutni egész a csúcsra úgyhogy fel is mentünk és megérte mert csodaszép volt még a felhők ellenére is, ráadásul klassz pálya jött onnan le, úgyhogy még vissza mentünk párszor. A másik hegyre is átmentünk de ott továbbra is nagy volt a szél, de ott ebédeltünk levest, és jöttünk vissza a jó pályákhoz. Voltak vicces pillanatok ma :) Három után már jó fáradt volt mindenki úgyhogy átvedlettünk és még útközben vásároltunk pár dolgot, pl holnap reggelire fánkot, mert egyszerűbb lesz majd itt a szálláson enni. Ma is itt vacsoráztunk a szállás éttermében (én egy bécsi szeletet) de olyan fáradtak voltunk hogy utána mindenki ment lassan aludni.