6291.nap - 2023-07-16

2023-07-16_20-51-30_20230716_205130r.jpgReggel magamtól ébredtem, és csak egy joghurtot reggeliztem, mert mentünk is hamar a közeli Liliomkert piacra, és ott reggeliztünk (én pl egy fahéjas kürtőskalácsot és házi limonádét). Persze nem csak ezért mentünk, vettünk még szörpöket, tojást, gyümölcsöket, meg ilyeneket.
Miután kőrbenéztünk (jó sokan voltak ma is), visszajöttünk a házba, és ma inkább itt vészeltük át a kánikulát.
Olyan nagyon nem is ebédeltünk, mert vacsira grill-partit jelentett be apa és hatkor neki is láttunk a teraszon a grillezésnek: itt van egy szuper, nagy grillező, és most a camambert sajtot például pont eltalálta apa, nagyon finom lett, akárcsak a többi hús és sajt. Hogy lemozogjuk kicsit a vacsorát, sötétedéskor elmentünk kicsit kirándulni: csak a szokásos kilátó, szőlő, templom útvonalon. Láttunk őzeket, lovakat, szamarakat és fogtam egy aranyos kis békát is. Este ma is társasoztunk, de most nem éjfélig, mert álmosvolt a csapat.

6290.nap - 2023-07-15

2023-07-16_00-09-33_20230716_000933r.pngTízkor keltem, nem reggeliztem, hanem megvártam amíg anya visszaér a kutyasétáltatásból és csinál ebédre túrógombócot. Utána anya ment vissza a Mamának segíteni, én pedig megnéztem a múlt heti Forma2 és 3 angol futamokat a számítógépen.
Kettő előtt jött apa, mert az eredeti terv az volt, hogy indulunk kettőkor Salföldre, de kiderült, hogy Anna és a barátnője a Lili elmentek moziba, úgyhogy később indultunk csak el, mert előbb még elmentünk a Krisztiért és Kefírért meg a cuccaikért és ötre mentünk a lányokért a nyugatihoz és onnan indultunk rögtön Salföldre.
Ez a két óra autózás már semmi volt a minapi egésznapos autózásokhoz képest.
Mivel nem hoztunk semmi kaját, ezért rögtön elmentünk vásárolni  Tapolcára, aztán hazaérve vacsoráztunk és éjfélig társasoztunk.

6289.nap - 2023-07-14

2023-07-14_22-01-37_20230714_220137.jpgJól telt a napom:
Reggelire anya csinált nekem rántottát, utána mentem szokás szerint kutyát sétáltatni. Miután hazaértem megnéztem online a két héttel ezelőtti osztrák Forma2 futamot (nagyon izgalmas volt!), aztán irány a Dórihoz, mert hívott, hogy elkészülődött már ő is és mehetek. Ma ott ebédeltem , és nem fogjátok kitalálni mit: palacsintát (nutellásat persze!):
Mivel ma nem kellett hatkor visszajönnöm kutyát sétáltatni, ezért elég volt csak tízre hazajönni, szóval egész délután ott voltam.
Vacsira rántottát kértem ismét anyától, de persze omlettet csinált, pedig én a kevergetett változatot szeretem... na mindegy, azért megettem persze...

6288.nap - 2023-07-14

2023-07-13_22-26-25_20230713_222624.jpgReggel kilenckor fúrásra ébredtem... dejó... tegnap is párszor furkált valaki, de napközben még hagyján...
Délelőtt elkezdtünk nekem bepakolni Salföldre, aztán szokás szerint 11-kor átmentem a Mamához Dömét sétáltatni.
Miután hazajöttem, kicsit még unatkoztam és egy óra múlva átmentem a Dórihoz, de ma nem mentünk usziba, mert a Dóri kicsit lesérült, és később átjött a barátunk, a Lea is. Ketten megpróbáltunk palacsintát készíteni, de nem sikerült tökéletesen (kicsit odaégett az első kettő, amíg rá nem jöttünk, hogy kisebb lángon kellene sütni). Szerencsére délután már jobb lett a karja a Dórinak, és tudtunk még röpizni is.
Hatkor visszajöttem a Mamához, hogy levigyem ismét Dömikét, aztán mentem újra vissza a Dórihoz és végül este villamossal jöttem haza.

6287.nap - 2023-07-12

2023-07-12_19-27-06_20230712_192705_0.jpgAz elmúlt napokhoz képest a mai sokkal nyugisabb volt:
Magamtól keltem fél tízkor, így szép kényelmesen meg tudtam reggelizni és elkészülődni, és ma is mentem át a Mamához, hogy levigyem a Dömét sétálni.
Miután hazajöttem, és ebédeltem, elkezdtem megnézni az elmúlt két hétvége autóversenyeit, ugyanis pont mindkét hétvégén voltak versenyek és nem láttuk őket. Ma a két héttel ezelőtti osztrák nagydíjjal kezdtem.
Hatkor is én vittem le Dömikét és még segítettem kicsit a Mamának pakolászni, mert egyáltalán nem emelhet még. Miután hazaértem, nemsokára jött apa, vele pedig egy nagyon jót játszottunk duóban a Geoguessr-el. Kaptunk néhány nagyon ügyes ellenfelet is, szóval voltak erős csaták a pontokért.

6286.nap - 2023-07-11

2023-07-11_22-06-24_20230711_220624.jpgA 11 órás Döme sétáltatást én vállaltam, úgyhogy előtte keltem, reggeliztem, elkészültem, és átmentem a Mamához, levittem a Dömit és utána még visszaállítottam a Mama számítógépén a  böngészőt egész képernyősre :)
Utána hazajöttem és amikor írt a Dóri, hogy ő is elkészülődött és mehetek át, akkor átsétáltam, úgyhogy délután vele voltam, sőt igazából estig, mert kilenc után indultam haza.
Még nem vacsoráztam, úgyhogy itthon kitalálok valamit.

6285.nap - 2023-07-10

Címkék: utazás Horvátország Bosznia-Hercegovina

2023-07-10_10-18-41_20230710_101841.jpgMa is - akárcsak tegnap - három országban is voltunk:
Reggel Bosznia-Hercegovinából, Horvátországon keresztül jöttünk haza. De azért nem ilyen simán-egyszerűen ám!
Mivel Bosznia egyik nevezetességei a "piramis" hegyek pont itt vannak Visokoban a szállásunktól pár percre, ezért a szállás elhagyása után odamentünk. Előbb reggeliztünk, aztán felsétáltunk egy darabon az erdőbe, de az első infó táblán kiderült, hogy a tényleg piramisnak kinéző hegy több mint egy órás séta, szóval ezt most passzoltuk és inkább kocsival mentünk közelebb, de amúgy lentről ez nagyon nem piramis alakú, maximum légifotóról... Így hát indultunk haza, de még beugrottunk egy Bingo nevű áruházba útravalókat venni. Poén, de a nevezetes hegy innen indulva az autópályáról látszik a legjobban :)
Az út innen már szinte eseménytelen volt szerencsére: a bosnyák szakaszon volt autópálya is, aztán a szokásos szerpentin (hogy apa ne unatkozzon), és a horvát szakasz is ilyesmi volt, csak rövidebb. A határokon nem kellett várnunk, simán átjutottunk mindkettőn, és hat órára haza is értünk.
Mivel ilyen szerencsésen korán megérkeztünk, még estig át tudtam menni a Dóriékhoz, apa átvitt amikor ment Gyömrőre, és este kilenc után hazasétáltam.