6277.nap - 2023-07-02

Címkék: Szerbia

2023-07-02_13-41-15_20230702_134115.jpgMa igazán mozgalmas napunk volt:
Reggelire apáék hoztak a közeli közértből mindenféle péksüteményt meg ilyesmit, aztán indultunk is, mert jó idő volt épp és mára esőt mondtak... Az első uticél a Stopić barlang volt, itt két aranyos kutyus csatlakozott hozzánk. A barlang nagyon szép volt és szinte csak mi voltunk bent egy ideig. Szerencsére az időjárás velünk volt így mehettünk tovább a Gostilje vízeséshez, ami még szebb volt, itt jót túráztunk az aljáig. Zlatiborba egy kis kerülővel egy szűk hegyi utacskán keresztül mentünk mert útközben megálltunk egy szép kilátónál. Zlatiborba érve ettünk pizzát ebédre és a Gold gondolával - ami egy nagyon távoli hegyre felvivő sífelvonó - felmentünk a hegyre. Itt beültünk egy hüttébe és ettem egy nutellás palacsintát, aztán kicsit sétálgattunk a hegyen és vissza libegtünk a városba. Vettünk egy közértben vacsorázni valót, és mentünk vissza kicsit pihenni a szállásra...

6276.nap - 2023-07-01

Címkék: Szerbia

2023-07-01_21-12-31_20230701_211230.jpgHatkor keltem, ugyanis ma indulunk Szerbiába, Zlatiborba. Végül 7 helyett fél nyolc körül tudtunk elindulni, mikor útra kész lett a kisbusz. A határig minden flottul ment, de itt a Röszkei határnál irdatlan nagy sor fogadott minket, pontosabban egy hosszú sor, ami reménytelenül lassan haladt. Végül csak átjutottunk Szerbiába, és onnan szerencsére sima utunk volt Zlatiborba. Egy benzinkúton vettünk érdekes helyi édességeket és apa mobil net kártyát szóval újra volt internet a kocsiban és még a hegyi szakasz is érdekes és nagyon szép volt. A szállásunk egy kétszintes apartman, és miután átvettük, mentünk a városba vacsorázni, aztán a tóhoz, ahol pont lézer-show volt. Sajnos olyan palacsintázó nem volt, ahol tudtunk volna kártyával vagy euróval fizetni, dinárunk pedig nem volt, úgyhogy visszasétáltunk és zuhanyzás után mentem is aludni.

6275.nap - 2023-06-30

2023-06-30_16-10-38_20230630_161036.jpgMa is délben, az uszodánál találkoztam a Dórival és két órát ismét úszkáltunk és szaunáztunk. Klassz volt. A Dóriékhoz mentünk utána és kiteregettem a vizes cuccaimat , aztán a Dórinak segítenie kellett a húgának, értem pedig jött apa és mentünk ebédelni a KÖKI-be. Ma az ázsiai étkezdében ettünk, én tésztával rákfalatokat, amik itt nagyon finomak.
Ebéd után jöttünk haza és megnéztük apával a Forma3 időmérő edzést, aztán játszottunk is egy Forma2 versenyt az XBOxon, és mivel közben írt a Dóri, hogy hazaért már, ezért megkértem apát, hogy hazafelé menet vigyen el hozzájuk, és majd este hazasétálok.

6274.nap - 2023-06-29

2023-06-29_18-46-20_20230629_184620.jpgMa nyolckor keltem , mert kilencre mentem be  a suliba, ugyanis mára tudtuk csak összehozni a "pótforgatást" a Deák-mozis kisfilmünknek. Az első emelet a miénk volt, (a földszinten érettségiztek, szóbeliztek). A suli előtt is forgattunk, és az egyik teremben, igaz nekem csak egy mondatom volt, de másban segítettem, például a forgatókönyv kiegészítésében. Igazából azokat a jeleneteket forgattuk újra, amikben a hang nem volt jó, vagy a fények. Egész hamar , kb két óra alatt végeztünk, úgyhogy délre haza is értem, egy főzős tésztát ettem ebédre, és délután játszottam az Xbox-on, aztán még a telefonomon rendezgettem a zenéket és hatkor lementem anyával kutyát sétáltatni, mert sajnos a Kati mama nem érezte jól magát és a Kriszti bevitte kórházba kivizsgálásra.

6273.nap - 2023-06-28

2023-06-28_19-39-28_20230628_193928.jpgMa nem kellett időre mennem sehova, tehát ismét tudtam aludni amíg csak akartam  - és tizenegy után keltem. Reggeliztem, duolingo-ztam és mivel anya bement az oviba, így rendelnem kellett az ebédet, amit meg is ettem és délután az Xbox-on Forma1 karriert játszottam. Hat körül bekapcsoltam a számítógépet és letöltöttem pár zenét, ugyanis az történt, hogy a telefonomban az SD kártya fogta magát és tönkrement, rajta az összes kedvenc zenémmel, fotókkal, mindennel... Sajnos még apa sem tudta megjavítani, így elkezdtem összeszedni újra a zenéket... Szerencsére itthon és Gyömrőn nem töröltem le a számítógépekről amiket letöltögettem, úgyhogy ma apa el tudta hozni amik nála voltak - méghozzá egy vadiúj, a legjobb minőségű és a korábbinál kétszer nagyobb SD kártyán! Abban maradtunk, hogy a szép bizimért kapom ezt most tőle :) Mielőtt nekiláttam volna a telefonomra másolgatásokkal és rendezgetésekkel, még apával játszottunk: előbb az előszobában a szokásos egyérintős-kislabdázást, aztán egy Forma2 dupla versenyt, amit ma én nyertem. Mikor pedig apa hazament, vacsoráztam (anya főzött zöldséglevest), és aztán a telefonommal foglalkoztam, hogy ismét tudjak zenét hallgatni róla...

6272.nap - 2023-06-27

2023-06-27_22-22-44_20230627_222244.jpgMa nagyon jó kis napom volt!
Ébresztőt állítottam be - biztos ami biztos, az utóbbi napok tapasztalatai alapján - , hogy ne aludjak sokáig, ugyanis a Dórival az uszodánál délben volt megbeszélve a találkozónk - és végül 10 után magamtól keltem és lazán elkészültem, és pontosan oda is értem. A mai tervünk ugyanis uszodázás volt, vettünk két diák jegyet (kicsit átalakították az uszodát amúgy) és szerencsénk volt, mert a kinti részen voltak sokan, és bent a nagymedencénél kevesen. Húsz hosszt úsztunk, kellemesen elfáradtunk és szaunáztunk is (volt hogy csak mi ketten voltunk bent).
Innen a Dóriékhoz mentünk, és ebédre levest ettünk, aztán később pedig vacsira szusit rendeltünk az ajándék kuponommal, és tízre elég volt hazajönnöm, ezt beszéltem meg anyával.

6271.nap - 2023-06-26

2023-06-26_20-08-44_20230626_200844.jpgMa is jó későn keltem, reggeliztem, elkészülődtem, játszottam kicsit, aztán mentem fodrászhoz.
Onnan már nem is jöttem haza, hanem mentem is tovább a Dórihoz, és ott is ebédeltem: palacsintát :)
Apa is ide jött értem meló után és együtt jöttünk haza. Játszottunk előbb az XBox Forma2 versennyel és már megint apa nyert és már megint egyetlen ponttal! Ez már tényleg sok!
Hogy ne csak a tévé előtt üljünk, még rávettem apát, hogy az előszobában ma is labdázzunk egyérintőset :)
Miután apa elment, anya kisütötte nekem vacsorára a lazacfilét, amit az Interspárban vettünk.