5773.nap - 2022-02-13

2022-02-13_17-04-08_20220213_170408.pngTízkor keltett apa, hogy még tudjunk játszani, mielőtt indulunk Újpestre a Klári mamához ebédelni. Így tudtunk is pár izgalmas F2 futamot játszani, aztán indultunk a Mamához, ahol épp nagyban készült a finom ebéd. Amíg apa és a Mama a konyhában beszélgettek, én a nagyszobában az olimpiát néztem, és még ebéd közben is, ugyanis déltől voltak pont a gyorskorcsolya futamok, több magyar indulóval is. Miután jóllaktunk, pont láttuk így élőben a magyar aranyérmes futamot is a férfi 500 méteren. Nagyon izgi volt!
Utána indultunk, de nem egyből haza, hanem előbb még az Interspárba bevásárolni. Hazaérve ismét játszottam apával egy F2 hétvégét és pont akkor telefonált a Kriszti, hogy van-e  kedvünk átmenni társasozni és hát persze, hogy volt! Szóval átmentünk és a két új kedvenc társassal játszottunk egészen este hétig, az "5 másodperc - 3 kérdés" pont akkor ért véget, úgyhogy indulunk haza, mert holnap suli...

5772.nap - 2022-02-12

2022-02-12_13-36-37_20220212_133637.pngTíz után keltem, szóval inkább nem reggeliztem, hogy tudjunk együtt ebédelni apával. Délig játszottunk és ma rántott camambert volt áfonyával, mert az már rég volt.
Mivel szépen sütött a nap, elsétáltunk a Hisztéria cukrászdába és vettünk sütiket és macaronokat, de nem ott ettük, meg, hanem hazahoztuk és később faltuk fel :)
Délután átismételtem a biosz leckét és felmondtam apának, aztán mindketten tornáztunk és megnéztük a Szörny egyetem rajzfilmet, ami után olaszt tanultam (és apa kikérdezte).
A vacsora amerikai palacsinta volt, és estig még a városkitalálós és a szókicserélős játékunkkal játszottunk, fürdés után pedig még nem voltam álmos, úgyhogy olimpiás kahoot!-oztunk.

5771.nap - 2022-02-11

2022-02-11_18-31-08_20220211_183107.pngMa is nulladik órával kezdtünk (ének...) aztán a tesin fel is ébredtünk (játék volt), angolon pedig ma sem haladtunk valami őrülten tovább... A szünetekben pedig kémiát tanultam, mert amíg hiányoztam, a többiek vettek pár képletet és fogalmat és megtudtam, hogy ma röpdoga esélyes és a negyedik órában ez így is lett, de elég sokat meg tudtam jegyezni, csak persze jobb lett volna, ha tanár magyarázza el az anyagot és nem a többiek... azért nem lett rossz a dolgozat. Matek után föci jött és ott tudtam, hogy dolgozat lesz, erre készültem is tegnap és mivel rögtön ki is javítottuk, így tudom is, hogy ötös lett :) Végül a dupla olasz zárta a napot és a csapatmunkában jól jött, hogy sok szóra emlékeztem a tegnapi kvízből...
Suli után beugrottam anyát megnézni a "fejlesztőben" ami ott van szinte a suli mellett, aztán jöttem haza és ebédeltem, közben elkezdtem visszanézni a mai olimpiai eseményeket. Apa is jött munkából, még hatig olimpiát néztem, aztán indultunk Gyömrőre, de útközben megálltunk a Burgerben vacsorázni (a kedvenceimet kértem), apánál pedig egy izgalmas F2 dupla hétvégét játszottunk és este az Exatlont néztem.

5770.nap - 2022-02-10

2022-02-10_17-58-57_20220210_175856_0.pngHuhh, azért rögtön egy nulladik órával kezdve visszamenni a suliba nem esett annyira jól... még ha csak ofő is (de minek?). Magyaron csapatmunkát kellett folytatni, úgyhogy én egy hiányzó helyére ugrottam be. Matekon gyakoroltuk amit előző órán (egy teljesen új dolgot) tanultak a többiek, szóval kellett egy-két feladat, amíg rájöttem miről is van szó, de aztán nagyon belejöttem, mert nem annyira nehéz, ha logikusan csinálja az ember. Törin helyettesítés volt, tesin meg nem tornázhattam még post-covidosként. Végül infó jött és hazafelé a Kós felé mentem. Közben kaptunk egy ütős olasz feladatot: 150 szót kellett röptében egy online feladatsorhoz megtanulni és azonnal vissza is adni egy kvízben! Nem könnyű, de sikerült azért egész jól, pedig igen hülye szavakat kellett megtanulni. Ja előtte még ebédeltem természetesen amikor hazaértem. Mire az olasszal végeztem, már jött is apa, és melegített nekem a Mama máglyarakásából, ami egész jó, pedig alapból nem gondoltam volna, mert lekvár is van benne, - de csak kevés, és az alma meg a diós tészta kompenzálja :) Ez után az uzsonna után még apával egy nagyon izgalmas F2 hétvégét játszottunk az XBoxon.

5769.nap - 2022-02-09

2022-02-09_18-49-34_img_20220209_184934.pngKilenc körül keltem, és reggelire fahéjas csigát ettem, mert a Mama tegnap vett nekem :)
Utána olimpiát néztem, és picit játszottam is a FallGuys-al.
Ebédre anya pizzát sütött (már ő is jobban van szerencsére), és délután nekiláttam tanulni, mert volt mit bepótolni, és holnap már mehetek suliba. Főleg bioszt tanultam, mert számíthatok bármi trükkre, mint a múltkor, amikor szintén hiányoztam a dolgozatnál... Ja és megtudtam, hogy föciből és töriből is lesz dolgozat, de hogy mikor , azt holnap tudjuk meg.

5768.nap - 2022-02-08

2022-02-08_16-43-56_20220208_164356.pngNem volt nyugodt az esténk-éjszakánk, ugyanis anyán is jelentkezett sajnos a fosós-hányós tünet és szegény elég sokat rohangált vécére... Reggelre azonban ő is jobban lett - akárcsak én egy hete, de persze nem ment dolgozni, hanem a háziorvosától nagy nehezen szerzett covid szűrésre időpontot, de persze autós pontra fél órával későbbre! Érdekes ötlet, pláne mert addigra reggelizett is, úgyhogy megint apa lett a megoldás, de így csak 3 órával később persze. Addig én többnyire az olimpiát néztem és amikor a Mama áthozta az ebédemet, akkor ebédeltem is persze.
Délután tehát apa elvitte anyát szűrésre és neki negatív lett a gyorsteszt, úgyhogy duplán vettek tőle mintát a PCR-hez is... Útközben apa vett AG gyorsteszteket és nekem meg is csináltuk még vacsora előtt és én negatív vagyok a teszt szerint, úgyhogy apa felhívta a Györgyi nénit és addig győzködte, amíg írt egy igazolást szerdáig és csütörtöktől így mehetek suliba! Fura lehet elsőre, de én már nagyon mennék, mert irtóra lemaradok így az anyaggal és azt sokkal nehezebb bepótolni...

5767.nap - 2022-02-07

2022-02-07_18-18-20_20220207_181820.pngKilenc körül keltem: csörgött a telefon, de senki nem szólt bele... talán az a közvéleménykutatós volt, aki később próbálkozott, de nem mondtam el neki a véleményem :)
Délelőtt az olimpiát néztem, főleg gyorskorcsolyát és curling-et, aztán ebédre az Ázsia Lótuszból rendeltem rákhúsos táskát, mert azt már rég ettem.
Ebéd után tovább néztem az olimpiát és gyógytornáztam is, aztán munka után jött apa. Őt rögtön rávettem, hogy csináljunk amerikai palacsinta tésztát (pirosat!), és amíg a tészta "pihent" a hűtőben, addig Geoguessr!-eztünk és nyertem végre egy párbajt benne.
Épp sütötte apa a palacsintákat amikor anya hazaért, de neki amúgy is online énekkara volt, szóval a szobájában énekelt, én pedig majdnem megettem az egész adag palacsintát közben vacsorára :)