5934.nap - 2022-07-24

20220724_122357r.jpgA szokásos bőséges reggeli után lesétáltunk a szállodai strandra és hiába volt hideg a víz és felhős az ég, a Csilla és apa bejött velem labdázni (az új csúcs trióban 76!). Sajnos feltámadt a szél, de sebaj, vissza mentünk a szállodába és a wellness részleget legalább ki tudtuk használni... Amikor 3 után újra kisütött a nap, vissza mentünk a partra és útközben vett nekem fagyit apa, aztán bementünk labdázni, és öt után jöttünk vissza a szállodába. Hatkor a szuper vacsora következett és a vége felé apa kapott egy kis zacher tortát a szülinapjára! Nem semmi! Kis emésztési szünet után újra lementünk a wellness részlegbe.

5933.nap - 2022-07-23

20220723_103431ar.jpgReggelire egy nagy tányér tojásrántottát ettem, mert az itt nagyon finom. Utána mentünk a szálloda privát strandjára,  és egész nap ott vészéltük át a hőséget. Persze még a durva napsütés előtt bementünk labdázni és egy-két tök jó labdamenetünk is volt. Délutánig az árnyékban kártyáztunk , ebédre palacsintát ettünk, és még négy után vissza mentünk a vízbe labdázni. Hatra már lezuhanyozva mentünk vacsizni ami ma is őrült finom fogásokból állt (volt mahimahi hal! és apa szerint a szarvascomb is zseniális volt). A mai esti program Siófok volt, ahol ma hihetetlen nagy tömeg volt, talán a follow the flow koncert miatt is, de a napra a koronát az tette fel, hogy apa talált egy helyet, ahol kaptunk minifánkot (évek óta nem ettem már pedig az egyik kedvencem).

5932.nap - 2022-07-22

20220722_153056r.jpgMa strandolós napot tartottunk, de kezdjük a legelején a reggelivel ami szuper volt, természetesen svédasztalos és hatalmas a választék és minden nagyon finom. Utána kocsival bementünk a nagy strandra és délutánig ott voltunk. Rögtön mentünk is a vízbe labdázni aztán olyan hőség volt hogy inkább az árnyékban maradtunk. Ebédre rántott camambert ettem és még azért bementünk a vízbe játszani mielőtt vissza mentünk a szállodába vacsorára, ami ma is fantasztikus volt. Vacsi után a wellness részleget próbáltuk ki, egy ideig csak mi voltunk az klassz volt. Kilenc körül még sétáltunk egyet a parton és ettünk egy fagyit, aztán a szálloda játék szobájában nagyon jót csocsóztunk és pingpongoztunk.

5931.nap - 2022-07-21

Címkék: balaton

20220721_203636r.jpgReggeli után pakolásztunk és már jött is apa, és lassan indultunk a Balcsira! Szerencsére nem volt túl nagy forgalom úgyhogy kettőre oda is értünk a szállodába, bejelentkeztünk, és közben a Csilláék is megjöttek, úgyhogy le is mentünk a partra. Négy után bement mindenki a vízbe, ami irreálisan meleg amúgy - és a kis labdával nagyon jót játszottunk. Hatra már lezuhanyozva, frissen mentünk vacsizni. Hú itt aztán nagyon finom minden! Svédasztalos úgyhogy minden finomságot meg tudtam kóstolni, ettem grillezett harcsa filét, és churrost is, meg sok mindent. Teli hassal besétáltunk Siófokra a kikötőbe, szóval jól elfáradtunk, ráadásul mikorra a szállodába értünk, egymás után áramszünetek voltak, úgyhogy már nem tudtunk sok mindent csinálni mert sötétben nehéz csocsózni vagy pingpongozni...

5930.nap - 2022-07-20

2022-07-20_18-02-36_20220720_180235.pngTermészetesen ma is sokáig aludtam, de reggeliztem, mert késői ebéddel kalkuláltam :)
Délután folytattam a Forma-1 karrieremet az Xbox-on, aztán olyan meleg volt, hogy anyát könnyen rábeszéltem egy ebéd rendelésre, méghozzá innen a piacról a lángososozóból (igen, onnan is lehet a Foodpandával!) egy-egy sajtos tejfölös lángost rendeltünk és nagyon finom volt és hatalmas nagy, szóval szerintem megérte.
Délután tovább játszottam, aztán jött apa és akkor neki és anyának kötelező volt megkóstolni pár őrült ázsiai dolgot, amit tegnap vettünk, például a tamarindot, az aszalt licsit, az "eredeti" kínai kólát... Én is kóstoltam, mégpedig a "taro" ízű lilás színű kocsonyás fura darabkákkal teli pudingszerűséget: nem is olyan rossz, bár meg nem mondanám milyen ízű...
Utána játszottam apával F2-őt az xboxon és egy MiniMotorways-t is, este pedig már a 2016-os Eurovízió következett.

5929.nap - 2022-07-19

2022-07-19_15-05-54_img_20220719_150554.pngReggelire zabkását ettem, mert apa hozott egy jópárat. Utána az xboxon F1 karriert játszottam az ebédig: ma anya csinált gnocchit paradicsomos szósszal, aztán átmentünk a Dédiékhez felköszönteni Anit és a Kriszti is odajött a Kati mamával (aki anyával ment a Csilláékhoz) én pedig inkább elkísértem a Krisztit a DunaPanda szupermarketbe, ahol őrült ázsiai ételeket és italokat lehet venni (és vettünk is őrült dolgokat, pl tamarindot, ami alapból olyan mint egy furcsa nagy földimogyoró, kibontva mint a kutyakaki, olyan az íze mint az aszalt szilvának és kóla az utóíze!).
Miután hazahozott a Kriszti, folytattam a játékaimat, és este, miután hazajött anya, ma is egy Eurovíziós döntőt néztünk vissza, a 2015-öset.

5928.nap - 2022-07-18

2022-07-18_17-19-32_20220718_171932.pngDélelőtt 11 körül keltem, reggeliztem és játszottam ebédig, ami előbb egy Petitől kapott leves volt és utána anya csinált nudlit, ami jól sikerült neki ma, jó volt a prézli. Mivel usziba ma sem akart menni anya, így itthon "sportoltam": két lehetőség közül választhattam: vagy leviszem a szemetet, vagy a fürdőben takarítgatok, én ez utóbbit választottam és épp végeztem a portörléssel, amikor megjött apa, úgyhogy tudtunk MiniMotorways-ezni, aztán folytattam az F1 karrieremet az xbox-on, és (ismét) világbajnok lettem :)
Aztán hogy kicsit sportoljak még, végül a szemetet is levittem (mert az új sütő hungarocell tartói nem ledobhatók a szemétledobóban, mert elakadnának...)