5920.nap - 2022-07-10

2022-07-10_17-27-15_img_20220710_172715.pngApa keltett tíz előtt, mert megbeszéltük tegnap, hogy az F2 főfutamot együtt megnézzük és csak utána indulunk Újpestre. Így még tudtam reggelizni is, és mikor a Mamánál délben asztalhoz ültünk, már kicsit éhes is voltam, aztán olyan finom volt a húsleves és a rántott hús, hogy egy rendes adagot bevágtam belőlük.
Ebéd után megmutattuk a  Mamának az olasz (és San Marinói) képeket és videókat és meséltünk mellé történeteket persze, aztán lassan indultunk is, mert apa haza akart érni a Forma-1 rajtjára.
Én pedig a verseny után elmentem anyával az usziba, mert ő akart úszni pár hosszt és én is rég voltam már, úgyhogy nekem is jó volt úszkálni kicsit.

5919.nap - 2022-07-09

2022-07-09_16-31-23_20220709_163123.pngMivel jó későn keltem, ezért nem is reggeliztem, hogy majd együtt tudjak ebédelni apával később. Addig pedig megnéztük felvételről a Formula3 időmérőt és a sprintversenyt is.
Ebédre apa kisütött chilis és cornflakes bundás csirkefalatokat (a chilis jó csípős volt!) jázmin rizzsel. Jó sokat ettem, úgyhogy szieztázni mentem a szobámba a telefonommal, és közben apa beindította a robotporszívót, ami jópofán, az ajtókat lökdösve takarított.
Délután elsétáltunk a Hisztériába fagyizni, és itt is van olyan jó a fagyi, mint olaszban, no és persze vettünk egy doboz macaron válogatást is. Hazaérve a Forma-1 és a Forma-2 sprintfutamokat néztük meg és wii-n játszottunk pár MarioKart versenyt.

5918.nap - 2022-07-08

2022-07-08_21-09-48_20220708_210948.pngOlyan tíz körül keltem és reggelire a tegnapról maradt amerikai palacsinta tésztát kisütötte anya, aztán ő elment vásárolni, én pedig lementem a lépcsőházba, amikor erre jöttek a Dédiék, mert rég találkoztunk, aztán feljöttem és megnéztem a hétvégi F2 futamot.
Pont vége lett, amikor megjött apa és lassan indultunk együtt a KÖKI-be. Előbb az Euronics-ba, mert anya új gáztűzhelyet vett és apa segített kiválasztani, aztán anya ment haza, én pedig apával az új kedvenc helyünkön, a BurgerKonyhában ebédeltünk, és utána mentünk Gyömrőre.
Apánál megnéztük az F2 és az F1 időmérőt, aztán gyógytornáztam és Duolingóuztunk, este pedig a wii-vel játszottunk és szókicserélőset is. Vacsira dobozos tésztát kértem apától.

5917.nap - 2022-07-07

2022-07-07_15-27-35_img_20220707_152735.pngMa fél tízkor keltett anya, mert mentünk az Esztiékhez pancsolni. A Csilláék előtt volt a találkozó és útközben a Ginában vettünk reggelit (én kókuszgolyót), és vettünk sütiket délutánra is. Az Eszti vitt minket kocsival, de délelőtt még hüvi volt a víz, úgyhogy beszélgettünk és az utazásról mutattunk képeket és videókat és közben a Csaba is befutott, de ő az Andrissal szerelt valamit a "moziteremben". Ebédre rendeltünk és én sajtburgert kértem, aztán ebéd után még skip-bo kártyáztunk, sütiztünk és a Nimóval gombfociztam, mert ő azt kapott ajándékba, és utána mentünk a vízbe (pontosabban csak a Fanni, a Nimó, anya és én, mert a többieknek hideg volt még a víz...).
Öt körül indultunk haza , a Csaba hozott minket, aztán itthon játszottam estig az XBox-on és Duolingoztam. Az esti program a 2005-ös Eurovízió döntője lesz.

5916.nap - 2022-07-06

2022-07-06_16-31-55_img_20220706_163155.pngTizenegy körül keltem (mintha nem is kettőkor feküdtünk volna le...) és a reggeli készülődés után rögtön ebédet rendeltem, méghozzá szusit, ami mégse olasz étel, de azért hal (plusz még kértem tempurált rák falatokat) és még amúgy is volt egy ajándékra kapott kuponom :)
Utána letöltöttem a hétvégi Forma-1 időmérőt és futamot és el is kezdtem megnézni, plusz a tévében pont ismételték a Forma-3 és Forma-2 futamokat, de azokat inkább felvettem és majd holnap megnézem.
Este ma is olaszul tanultam a Duolingo-val, és játszottam a Minimotorways játékommal, aztán anyával megnéztük az Eurovizió 2004-es műsorát.

5915.nap - 2022-07-05

Címkék: Repülés Olaszország Rimini

20220705_111750r.jpgSajnos a mai az utolsó napunk itt Riminiben, de szerencsére csak este megy a gépünk, úgyhogy miután a szállodában megreggeliztünk, bepakoltunk és apa megbeszélte a főnöknővel, hogy ott hagyhatjuk a cuccokat az irodájában estig, sőt majd segít kocsival azokat kivinni a reptérre. Így legalább egész nap lent lehettünk a tengerparton. Rögtön a labdázással kezdtünk a déli hőség előtt, aztán én elsétáltam a Krisztiékkel a parton északnak, mert az Anna barátnője is pont itt nyaral, csak feljebb és velük találkoztunk a 79-es számú strandon. Visszafelé is sétálnunk kellett mert a Boti nem hozott pólót és úgy nem szabad buszozni. No sebaj így félúton ettünk panninit és fagyit :) Miután visszatértünk még volt idő vissza menni a tengerbe labdázni , aztán lezuhanyoztunk és próbáltunk megszáradni , hogy ne vizesen tegyük el a ruhákat és még a strandon átöltöztünk, a szálloda teraszán bepakoltuk a strand cuccokat és a táskákat autóval elvitték a reptérre, mi pedig 20 perc alatt odasétáltunk. Mivel már csak a mi gépünk indul innen ma (!) ezért irtó gyorsan feladtuk a bőröndöt és becsekkoltunk. Sajnos már ekkor láttuk, hogy a gépünk késik egy órát, szóval kártyáztunk addig... A repülés a szokásos volt, és végül majdnem 2 óra volt mire taxival hazaértünk.

5914.nap - 2022-07-04

Címkék: Olaszország Rimini

20220704_232257r.jpgSzuper napunk volt: igaz korábban keltünk, nyolc után már reggeliztünk, és kilenckor már a buszmegállóban voltunk, és vártuk a Mirabilandia vidámparkba induló buszt (amin nagyon hideg volt). Viszont amúgy nagyon nagy hőség volt ma, de azért szuper volt a park! A vizes attrakciókkal kezdtünk mert sejthető volt, hogy csurom vizesek leszünk (igen, azok lettünk), de így megszáradtunk délutánig. Utána hullámvasútaztunk és megnéztünk egy klassz HotWheels műsort autós és motoros kaszkadőrökkel, és még a legjobb piros hullámvasúttal mentünk még egy menetet. Sajnos hatkor menni kellett vissza a buszhoz, aztán este még egy finom tenger gyümölcsei tésztát ettem vacsorára.