5857.nap - 2022-05-08

2022-05-08_16-26-21_img_20220508_162621.pngAnyával mindketten jó sokáig aludtunk, úgyhogy nem is reggeliztem, hanem megvártam amíg anya visszaért a vásárlásból és utána ő sütött grill sajtot ebédre, aztán ő készülődött, mert ment fellépni a kórusával. Én pedig kitaláltam, hogy meglepem és odamegyek én is a Hunyadi térre :)
Mivel tudtam, hogy anya metrózni fog, így én pedig a 99-es busszal és a 4-es villamossal mentem (a villamoson büdös volt és a Blaha valami szörnyű környék!). Nagyon hamar odaértem, úgyhogy volt időm nézelődni, vettem egy üdítőt is, csak a fellépők színvonala volt nagyon gyenge... De találtam egy kis parkot edzőgépekkel, ott elfoglaltam magam, és unalmamban az összes Azerbajdzsános tablót megnéztem, aztán amikor anyáék következtek, akkor a színpad előtt jól megleptem anyát , hogy én is jöttem megnézni az előadásukat - ami amúgy elviselhető volt :)
Utána mentem anyával haza és még vettünk egy kürtős kalácsot az útra, amit meg is ettem. Hazaérve láttam, hogy van mai határidős angol leadandó lecke, na gyorsan nekiláttam megcsinálni még a Forma1 futam előtt...

5856.nap - 2022-05-07

2022-05-07_18-15-01_20220507_181500.pngMajdnem tízig aludtam, és ma elkezdtem egy házi Fifa bajnokságot, 140 csapattal (!) excelben vezetve az eredményeket, a góllövőket meg minden... a meccseket pedig Xbox-on játszom le (csak az orosz csapatokkal vagyok bajban, mert a Fifa is bojkottálja az orosz csapatokat még itt a játékban is!).
Ebédre nudlit kértem anyától, aki egész nap online tanfolyamokat nézett, de ebédszünetet azért tartott...
Délután folytattam a Fifázást, amíg meg nem érkezett apa, ugyanis akkor kihangosított telefonnal a Krisztivel apa nekilátott szállást keresni Riminiben. Mi is beleszóltunk persze, de előbb-utóbb meglett a nyertes panzió és a biztonság kedvéért egy szálloda is (mivel mindkettő lemondható amúgy). Ezzel jó sok idő elment, plusz a környék érdekes helyeit is kikerestük, és van például egy szuper csúszdapark is! Hatkor lementem apával együtt sétálni a Mamával és a Dömével, aztán még apa feljött és Geoguessr-eztünk kicsit, este pedig az F1 időmérőt néztük az új Miami pályáról (az időeltolódás miatt volt így este).

5855.nap - 2022-05-06

2022-05-06_17-34-59_20220506_173459.pngHáááát nem volt könnyű a műtét utáni első tanítási napra felkelni, mert rögtön egy nulladik óra is volt ma! De az fantasztikus volt, hogy nem kellett (évek óta először) fűzőt felvennem!
Mondjuk az énekre szinte kár volt bemenni, annyira semmit nem csináltunk (Lady Gaga számot énekeltünk!), de utána a tesi klassz volt, még így is, hogy én (sajnos) nem játszhattam a többiekkel, ugyanis ma métáztunk két csapattal és én lettem az egyik taktikai csapatkapitány... a másik csapatba a Zoli az összes fiút beválasztotta, így nekem a lányok maradtak, de olyan ügyesek voltak, hogy mi nyertünk! Klassz játék amúgy! Matekon a többiek dogát írtak, de én halasztást kaptam, mert nem voltam ott amikor ezeket a függvényeket vették, a többi órán haladtunk az anyaggal, és végül a dupla olaszon egy online feladatot kellett csapatokban megoldani, az érdekes volt.
Suli után jöttem haza, és apa is jött nemsokára. Anyának valami online kurzusa volt a laptopon a szobájában, de közben készülődött, mert ment valami fellépésre a kórusával estére. Így én persze apával voltam, aki közben a Krisztivel tovább folytatta a nyaralás-keresést és találtak is szuper helyet és időpontot: júli végén megyünk Riminibe!
Egy pár F2 XBOX verseny után megkértem apát, hogy süssön nekem kakaós mini-csigákat és amint kisültek, azon melegében meg is ettem mindet vacsorára :)

5854.nap - 2022-05-05

2022-05-05_19-01-22_img_20220505_190122.pngTegnap este megkaptam a mai programot: az osztállyal tízkor volt találkozó az állatkertnél, így páran együtt mentünk (a Noémi is) metróval és földalattival. A Harmati tanárúr volt velünk (egy darabig, aztán szabad program), és igazából így csoportokra bomlottunk a Holnemvolt parknál és bóklásztunk az állatkertben pár órát. Amúgy nagyon jól bírtam a sétálást, egyáltalán nem fájt a hátam, sőt a lábam hamarabb elfáradt :) A varázshegynél is voltunk, ahol a madarak alatt lehet sétálni, de a legjobb fejek ma a prérikutyák voltak szerintem. Úgy egy óra körül a "csapatommal" haza indultunk ugyanúgy békávéval, de a KÖKI-ig jöttem és akkor ott vettem magamnak oxo teát és felmentem a Mamához is az ebédemért és a napot elmesélni. Az ebédemet végül eltettem vacsorára és inkább egy tésztát megcsináltam magamnak.

5853.nap - 2022-05-04

2022-05-04_17-15-54_20220504_171554.pngTíz után keltem ma is (amíg megtehetem...!) , és ugyan mára nem rendeltem ebédet, de a Mama átjött valami vállfákért és végül mégse vitte el őket. Én pedig így aztán rendeltem magamnak ebédet és amint meghozták, meg is ettem.
Délután leginkább telefonoztam és autóztam, aztán jött apa és vele Geoguessr-eztünk pár érdekes térképet (pl. Eurovíziós nyertesek születési helyei!).

5852.nap - 2022-05-03

2022-05-03_19-05-31_img_20220503_190531.pngKicsit uncsi volt a mai nap:
Felkeltem, készülődtem és már jött is a Mama és hozta a rendelt kajámat, de ezt eltettem vacsorára, és inkább rendeltem ebédet az ÁzsiaLótuszból, de kivételesen nem rákhúsost, amit szoktam, hanem pirított tésztát rákkal, és nagyon hamar ki is hozták. Ez is finom volt!
Aztán délután sokat doulingo-ztam, és autóztam, picit játszottam a számítógépen is.
Vacsorára megettem a rendelt bécsi szeletet, és később a másik felét a grillsajtnak, amit tegnap megkezdtünk.
Amikor apa telefonált, hárman Geoguessr-eztünk , aztán anya megunta és akkor apával párbajoztunk. A legviccesebb a "hol van ez a mcDonald's a világon?" térkép volt :)

5851.nap - 2022-05-02

2022-05-02_17-19-30_20220502_171930.pngNa ma is jó sokáig aludtam :)
Mára nem rendeltünk az interfood-ból, úgyhogy máshonnan kellett ebédet rendelnem, aztán lassan jött anya is. Tegnap a Mamánál szóba került a 2011-es németországi út, ami nem volt meg apának a google fotókban, úgyhogy ő este minden fotót és videót felmásolt, és ma anyával végignéztük az egészet nosztalgiából :)
Utána anya ment a kórusra, én autóztam és kaptam az osztálytársaimtól pótolni valót, azt megcsináltam, aztán lassan már jött apa. Őt rávettem, hogy menjünk el vásárolni az interspárba, mert nem volt már itthon üdítő (és jégkrém se!), úgyhogy vettünk mindent, aztán még maradt egy ideig apa és játszottunk az xboxon.
A vacsorával végül megvártam anyát, mert nem voltam addig éhes.