5836.nap - 2022-04-17

2022-04-17_18-15-40_20220417_181540.pngMa nem voltam itthon túl sokat, leginkább azért, mert anya beteg és nem szeretnénk, ha elkapnám tőle...
Szóval így ma apa keltett gyakorlatilag tízkor, amikor átjött és miután elkészülődtem, indultunk is - elsőnek a Dédiékhez, hogy visszavigyünk és elhozzunk könyveket a Klári mamának, meg locsolni is persze :)  Innen mentünk is Újpestre a Mamáékhoz ebédelni. A Peti is itthon van épp, úgyhogy a finom ünnepi ebéd után felköszöntöttük egymást, mert neki pénteken volt szülinapja és akkor már ő is hozott ajándékot nekem előre a szülinapomra (klassz spéci német tésztákat, levesek és gumicukrokat).
Kettő után hazaindultunk, de épp csak felugrottunk és már mentünk is tovább a Botiékhoz, ahol miután meglocsoltuk a lányokat, egész délután társasoztunk. Nagyon klassz volt, a kedvenc játékainkkal játszottunk.
Hét után elköszöntünk és ismét hazaugrottunk, de csak egy percre az xbox-ért és mentünk apával Gyömrőre, ugyanis ma ott alszom, hogy anya gyógyulgasson inkább ma és holnap, én pedig így remélhetőleg nem kapok el tőle semmit.
Apánál egy nem túl sikeres F2 xbox játék után inkább folytattam apa "zsűrizésével" az excelben játszott spéci eurovíziós dalfelsztiválomat véletlenszerű számokkal (némelyik vállalhatatlanul gyenge de így vicces).

5835.nap - 2022-04-16

2022-04-16_19-04-39_img_20220416_190439.pngKilenc körül keltem, mikor anya készülődött a piacra vásárolni, én addig reggeliztem, és játszogattam a telefonommal (újra felfedeztem a Brawl-starst, amit régebben sokat játszottam, aztán valahogy feledésbe merült).
Később, tizenegykor lementem a Mamával sétálni, és hozott nekem finom húslevest, amit hazaérve meg is ettem ebédre (olyan sok levest, hogy másodikat nem is kértem...)
Délután számítógépeztem, aztán anya elment a fogorvosi ügyeletre, mert nagyon megfájdult a foga.
A szokásos időben hívott apa is , beszélgettünk, én pedig vártam anyára, mert tőle remélek valamit vacsorára, mondjuk tejbegrízt...

5834.nap - 2022-04-15

2022-04-15_18-17-20_20220415_181720.pngDélelőtt egyedül voltam, mert anya valami új tornára ment, szóval reggelire zabpelyhet ettem, jól megtuningolva a táplálékkiegészítővel :) Utána telefonozgattam, amíg anya hazaért, mert addigra már kezdtem megéhezni, úgyhogy kértem, süsse meg a pizzát, amit tegnap vettünk apával (négysajtos, de a finomabbik, a vékony tésztás).
Ebéd közben megnéztem a tegnap esti Hotel Margaretet felvételről, azután nekiláttam anyáéknak nagyon ravasz Geoguessr kvízeket készíteni és mire apa megjött, hárommal el is készültem: egy olyan helyek, ahol csak anyáék jártak, én nem, egy olyan ahol csak terveztük, hogy majd megyünk, de mégse mentünk és egy olyan helyek, ahol csak én jártam, ők nem. Végül csak az első kettőre volt idegpályájuk, és meglepetésre anya nyert :)

5833.nap - 2022-04-14

2022-04-14_11-14-54_20220414_111454.pngMa sokat lehettem apával, ugyanis mentünk vissza Budára az OGK-ba varratszedésre kilencre. Így apa már nyolc előtt megérkezett, - én épp reggeliztem - és lassan indultunk is. Szerencsére nem volt nagy forgalom úgyhogy még korábban is érkeztünk. A bejáratnál bejelentkeztünk és alig ültünk le a rendelő előtt, már szólított is be a doktor úr ("priority" jegyünk volt ezek szerint, mert mások is vártak hozzá). A sebemet megvizsgálva ő is azt mondta, hogy szépen gyógyul és már a kötözésre nincs is szükség, csak ahonnan kiszedett egy kevés varratot (ami nem volt kellemes, de túlélhető), oda tett két sebtapaszt, de azt is majd leszedhetem fürdésnél. Ami plusz jó hír, hogy már injekciózni sem kell ezentúl! Nagyon hamar végeztünk, de ha már ott voltunk, bejelentkeztünk a gyógytorna kontrollra májusra, aztán jöttünk is haza.
Tizenegykor a Mama áthozta az ebédemet, és ma anya délutános, úgyhogy együtt mentek el, de apa még maradt, mert ebéd után megkértem, hogy menjünk el bevásárolni üdítőket, jégkrémet, stb. Miután apa hazament, jött anya, de csak felugrott, mert ment fodrászhoz és amikor végzett én is mentem utána, hogy tutira ne kelljen várnom hanem azonnal én jöjjek. Így is lett és hamar végeztem is, ami jó, mert sokat még nem jó ülnöm.

5832.nap - 2022-04-13

2022-04-13_17-21-07_20220413_172107.pngA mai nap is hamar elszaladt...
Jó sokáig tudtam aludni, reggelire mogyorós müzlit ettem és délelőtt tanulgattam. Ebédre ma is rendeltem, méghozzá penne arabiata-t és nagyon finom volt.
Délután megnéztem felvételről a tegnap esti Hotel Margaretet, ugyanis áttették jó későre és így inkább felvetetem a tévével és másnap megnézem. Utána folytattam a Forma-1 karrieremet az Xboxon és közben apa is megérkezett a munkából, így legalább láthatta a győzelmemet Monzában :) Aztán vele is játszottam egy versenyhétvégét, amit szintén megnyertem és mindezek után egy Geoguessr tízfős versenyt is sikerült megnyernem! Ez egy ilyen nyerő nap úgy látszik :)
Hatkor lementünk sétálni a Mamával és a Dömével, és hazaérve nemsokára jött anya is, úgyhogy apa legalább meg tudta neki mutatni, hogy ő hogyan adja be az injekciót, hogy ne fájjon...

5831.nap - 2022-04-12

2022-04-12_18-43-39_img_20220412_184339.pngHamar elszaladt a mai nap, kicsit unalmasan, egyedül telt el:
Reggel későn keltem , tízkor és nem is reggeliztem, hanem rendeltem ebédet és a mai borsófőzeléket, amit a Mama áthozott, azt eltettem vacsorára, mert anya csinál hozzá tükörtojást.
Délután pihengettem, gyógytornáztam, és az xbox-on az F1 karrier módot folytattam, amit még jó régen elkezdtem, csak sokszor nem mentette el az állást, és emiatt abbahagytam, de úgy látszik valamelyik frissítéssel ezt javították, mert most mentette úgy láttam az állást.

5830.nap - 2022-04-11

2022-04-11_17-08-28_20220411_170828.pngKilenc után keltem és reggelire a tegnap sütött mufinokból ettem meg a maradékot.
Délelőtt pont megint elcsíptem a magyar twitch Geoguessr csatornát és mivel ott volt a csatlakozás link, én is beugrottam és képzeljétek a 60 fős mezőnyből a második lettem! Volt még telitalálatom is : egy portugál kisváros, aminek pont megtaláltam a vasútállomását és ott volt a város neve, amit pedig épp megtaláltam a térképen is. Olyan jó voltam, hogy kihívtak párbajra is, bár ott elporolt aki nemzetközi szinten is a huszadik legjobb... de azért így is klassz volt ellene játszani.
Ebédre egy új helyről rendeltem: előbb gnocchit kerestem a FoodPandán, de aztán találtam az étlapon rántott camambertet és az nyert, de nem is bántam meg, mert nagyon finom volt.
Ebéd után jött anya, én tovább játszottam (és persze pihentem is közben!), aztán apa pont váltotta anyát amikor jött és apával egy kis pihi után F2 versenyeztem. Mivel anya későn jön haza, így ma is apa adta be az injekciót és ő ma is nagyon ügyesen csinálta, észre sem vettem az egészet.
Végül ma ettem meg a Klári mamától hozott rántott husit vacsorára, miközben tévézgettem és játszottam.