5808.nap - 2022-03-20

Címkék: kórházban

2022-03-20_11-50-21_20220320_115021s.jpgReggel fél nyolckor keltem, anya csinált tükörtojást reggelire, aztán már jött is apa, átnéztük a cuccokat, papírokat, apa rendelt egy taxit és indultunk is már budára,ami így taxival 20 perc volt, és jól is tettük, hogy kicsit korábban érkeztünk mint kérték, mert majdnem elsőnek jöttünk a betegfelvételre és utánunk már szép kis sor lett. A covid gyorstesztet nem úsztuk meg, de utána mehettünk fel a másodikra, az osztályra, ahol a 227-es kórtermet kaptuk, ami egy kétágyas, egész jó hely, mint egy apartman kábé, saját fürdőszobával, tévével, wifivel, normális bútorokkal. Anya még segített ki- és bepakolni, közben a nővér kikérdezett, hogy milyen betegségeim voltak,az oltásaink, stb. Utána anya elment, mi pedig a Forma-2 futamot néztük apával, aztán visszajött a nővér és kicsit megkínzott: vett vért, az orromból mintát, EKG-t mért, ilyenek. Aztán úgy volt, hogy valaki jön az intenzívről és légző gyakorlatokat tartunk, de  csak a gép érkezett meg, az ember nem, úgyhogy kis késéssel így megebédeltünk, és ebéd után picit sétálgattunk apával a kihalt folyosókon az épületben, apa pedig vett egy kávét az automatából, de azt mondja ez kb olyan szörnyű, mint amilyet a Práterben vettek... Visszatérve a laptopon játszottunk Geoguessr!-t, de kínszenvedés a tapipaddal a lassú laptoppal... Négykor megnéztük az évnyitó F1 futamot, és utána megettük a vacsoránkat,ami sokás-sajtos szendvics volt (csináld-magad módon persze) és én is adtam egy esélyt a folyosói automatának és vettünk egy forró csokit, ami viszont egész jó volt - úgy látszik csak a kávé rossz. Este 9-kor volt egy gyors vizit: az ügyeletes orvos bekukkantott egy percre.

5807.nap - 2022-03-19

2022-03-19_12-51-56_img_20220319_125156.pngMa formula versenyes napot tartottam főleg:
Tíz körül keltem, és felvételről megnéztem az F2 időmérőt és rögtön utána az F3 sprintfutamot, amiben idén magyar versenyző is (Tóth László) szerepel!
Ebédre anya csinált a kérésemre tojáslevest, uzsonnára pedig rendeltünk és közben az F1 időmérőt néztem. Közben persze pakolgattunk is holnapra.
Este még a szomszéd Marika néni is átjött, mert ő is és a lánya is volt a Gerincklinikán és nagyon dicsérte, hogy szuper hely, a személyzet is és a hely is.
Ja és ma még bukfenceztem és hidaztam, persze csak poénból, mert a műtét után már nem fogok tudni...

1 komment

5806.nap - 2022-03-18

2022-03-18_19-18-13_img_20220318_191813.pngKorán keltem, de még szerencse, hogy indulás előtt megnéztem a Krétát, mert mivel nincs tesi, a 0. óra éneket áttették az első órába, úgyhogy rendes időben elég volt beérni. Éneken Kahoot-oztunk és sikerült olyan jól tippelgetni, hogy kaptam egy ötöst órai munkára. Angol után kémia jött és ma is kisérletezgettünk: jódot öntöttünk vízbe, alkoholba, olajba és néztük, hogy hogyan oldódik fel. Matek, majd föci jött, ami ma klassz volt, mert a Szovjetúnióról és Jugoszláviáról volt szó, ami érdekes volt nekem, végül dupla olasz jött, felelés volt végül nem röpdoga, és ötös lett nekem.
Ekkor jött az üzenet apától, hogy hívták az OGK-ból: jövő kedden műtenek! Vasárnap kell reggel bemennünk, úgyhogy tényleg segített, hogy apa "intézkedett"...
Suli után ebédeltem, aztán hívtam a Klári mamát, és megnéztem a Forma3 időmérőjét, ugyanis indul a Formula (1,2,3) szezon a hétvégén! Hatkor pedig lementünk anyával, a Mamával és a Dömével sétálni.
Vacsorára Gyros-t vettünk az Adri gyrosban, amikor lementünk kutyát sétáltatni. Nagyon finom volt!

5805.nap - 2022-03-17

2022-03-17_16-56-29_20220317_165629.pngOfőn megbeszéltük, hogy melyik tantárgyból vannak esetleg problémáink, és én is hozzászóltam, hogy "holnap olasz szódolgozat lesz, de könnyű" erre felhördült az olaszos csoport, hogy "micsoda??? dolgozat lesz?" - még jó, hogy szóltam... Ma nem volt tesi, mert síelni mentek jópáran az összes tesitanárral, és bioszon kézhez kaptuk a témazárókat, ami nekem négyes lett és így is a legjobb % számú az osztályban! Szóval nem volt éppenséggel könnyű! Töri után pedig jöhettünk haza. Én elmentem a többiekkel még a buszmegállóba és egy megállót is még a rendőrségig és onnan sétáltam haza. Épp anyával érkeztem meg, ő hozta el az ebédemet is, amit két részletben meg is ettem. Délután a koordinátás játékkal játszottam és amikor megjött apa, akkor vele Geoguessr!-eztem. Közben jöttek a bogárirtósok is, legalább apa így alá tudott írni nekik, aztán ő lassan indult is haza.

5804.nap - 2022-03-16

2022-03-16_19-10-37_img_20220316_191037.pngMa tanári sztrájk volt, és mivel az egy szem Dani ment csak be (és azért neki sem tartották meg persze az órákat), ezért én nyilván nem mentem be... Így kicsit unalmasan telt a nap, mert anya dolgozott, sőt még délután is és onnan ment a kórusra... Napközben a koordinátás játékomat játszottam, persze megszakításokkal: ebédre ÁzsiaLótuszt rendeltem, természetesen a rákhúsos táskásat, és tévéztem is.
Délután elmentem vásárolni az Interspárba (vittem kuponokat), és vettem péksütit, üdítőt, müzlit, dobozos levest, ilyesmit.
Még időben hazaértem, mert apa hívott, hogy elmeséljem neki a napomat, aztán este meg is ettem az egyik dobozos levest vacsorára, mert anya későn jön haza a kórusról, én meg addig játszok és Exatlont nézek.

5803.nap - 2022-03-15

2022-03-15_15-18-15_20220315_151815.pngDélelőtt letöltöttem és megnéztem a tegnapi Exatlont, és ebéd után folytattam a koordinátás-labdázós játékomat. Aztán telefonált a Kriszti, hogy van-e kedvünk átmenni társasozni és hát persze, hogy volt! Átvittük a Fedőneveket és a Rizikót (amit meg is nyertem!). Apa is idejött nem sokkal utánunk és persze a Kefír őt nem nagyon hagyta játszani :) A két társas után még a Concept-el is játszottunk egy jót.
Hazafelé még beugrottunk anyával az éjjelnappaliba, és itthon apával még pár menetet Geoguessr-eztem, aztán rendeltünk nekem ebédet, és ő ment is lassan haza, én pedig folytattam a dél után elkezdett labdázós játékomat.

5802.nap - 2022-03-14

2022-03-14_16-16-51_20220314_161651.pngTíz körül keltem és rávettem anyát, hogy tejbegrízt csináljon nekem reggelire. Közben telefonált a Kriszti, hogy mehetnénk vele a Kefírt kicsit megsétáltatni, de így nem tudtunk most menni. Reggelizés után kíváncsiságból letöltöttem és megnéztem az A Dal döntőjét és végülis volt három dal ami nem volt szörnyen rossz :)
Ebédre megettem amit tegnapról elhoztunk a  Klári mamától diós husit, aztán koordinátás-labdásat játszottam, amíg meg nem érkezett apa. Vele pedig egy jópár Geoguessr menetet lejátszottunk és amikor meguntam, akkor kitaláltam, hogy menjünk el az Édeském cukrászdába, mert onnan a múltkor nagyon finom sütit hozott anya. Így is tettünk apával, én kétféle érdekes (és finom) henger alakú sütit kértem és anyának is vittünk ischlert.