5668.nap - 2021-10-31

Címkék: Spanyolország Madrid

20211031_170943.jpgAz óra átállítás miatt egy órával többet aludhattunk, de ma is 9 körül keltünk, és indultunk is városnéző sétára. A tegnapi kávézó zárva volt, de találtunk egy sokkal jobbat, ahol irtó finom muffinokat ettem. Az első úticél az ókori egyiptomi templom volt, de a sor hosszú, úgyhogy mentünk is tovább a libegőhöz,ami sajnos nem üzemelt,pedig az visz a vidámparkhoz... Na sebaj, metró is megy arra és itt egyfolytában metrózunk. Viszont olyan drága volt a belépő hogy nem mentünk be, és jól döntöttünk ugyanis a napsütést felváltotta az eső, úgyhogy sétáltunk egy jó nagyot, és valahogy a Gran vía végén találtuk magunkat... Az eső épp szakadt, úgyhogy ismét metróval mentünk tovább, a Barnabeu stadionhoz, mert 5kor oda volt jegyünk, és még előtte ebédeltünk is, ma egy Carl`s Jr. burgerezőben. Itt két csapatra oszlottunk, mert én a Botival és apával a stadion túrára mentünk,csak korán volt még és egy órát a shopban az árakon ámuldozva töltöttünk. Maga a túra nagyon klassz volt, láttuk a lelátóról a pályát, a rengeteg kupát, és egy interaktív bemutatót. A többiekkel ismét a Gran Via-n találkoztunk és jöttünk együtt vissza a szállásra.

5667.nap - 2021-10-30

Címkék: Spanyolország Madrid

20211030_171704.jpgKilenckor keltünk, öltöztünk és indultunk várost nézni. Ma kegyes volt hozzánk az időjárás ugyanis az előrejelzések alapján egész nap esnie kellett volna de szerencsére csak néha csepergett. A közeli kis kávézóban reggeliztünk, és indultunk tovább metróval a Gran Via főutcát megnézni. Mivel egész jó idő volt, ezért módosult a program és a kilátó felé vettük az irányt, igaz elsőre nem oda sikerült menni hanem a tv toronyhoz, de legalább azt is láttuk. A Faro de Moncola kilátó viszont tényleg érdekes, főleg a lift ami kívül megy az oldalán,no és persze a kilátás is szuper, a 4 Madridi felhőkarcoló ma tényleg a felhőkbe veszett. Újabb metrózás után ismét a belvárosban jártunk és egy szuper helyet találtunk ebédelni, a Tierra Burrito Bar-t, ahol hatalmas adag burritot készítenek és te mondhatod meg a sok sok összetevőből hogy mit tegyenek bele. Az íze is olyan fincsi volt mint a mérete. Innen a közeli viasz bábu múzeumba mentünk, ahol egy csomó hírességgel szelfiztünk (na jó, a bábújukkal), és a többség tényleg nagyon élethű volt. Végül ott zártuk a napot ahol kezdtük, a Gran Via-n, de most végig sétáltunk rajta és megvártuk az esti fényeket. Vacsorázni (ismét metróval) egy másik negyedbe mentünk a Puerta del Sol-hoz, és itt is ráhibáztunk egy szuper étteremre, ahol tengeri herkentyűs paella-t ettünk. Végül újabb metrózás után értünk vissza a szállásra jó fáradtan, úgyhogy zuhanyzás és alvás...

5666.nap - 2021-10-29

Címkék: Repülés Spanyolország Madrid

20211029_163050.jpgJó sokáig aludtam, úgyhogy ébredés után nem sokkal már jött is apa, hogy segítsen bepakolni az útra, ugyanis ma repülünk Madridba! Délután egykor találkoztunk a Botiékkal a szokásos helyen a Köki 200-as busz megállójában, és nagyon hamar kint voltunk a reptéren. Minden gond nélkül becsekkoltunk ( most mindenkinek minden irata rendben volt) , úgyhogy bőven volt időnk megebédelni a Burgerkingben. Nemsokára pedig már mehettünk is az A12-es kapuhoz, és lassan be is szállhatunk a repcsibe. Sajnos össze vissza ültünk és nem tudtunk cserélni,de legalább én ablak melletti helyen. Félúton volt némi légörvény de amúgy eseménytelen volt a repülés.
Vicces, hogy a reptéri busz 200-as itt is, viszont gyorsan elhozott pont a szállásunk közelébe, de aztán nem volt egyszerű megtalálni az apartmant, mert lent van a pince szinten, de amúgy szép belül. Gyorsan elmentünk vacsorát venni a közeli lasagne bár és étterembe, de nem ott ettünk, hanem elhoztuk és a szálláson ettünk meg.

5665.nap - 2021-10-28

2021-10-28_18-45-50_img_20211028_184550.pngTíz körül keltem, és 11-kor a Mama áthozta az ebédemet, ami zöldborsó főzelék és mivel anya itthon volt, tudott hozzá kisütni tükörtojást délben. Evés után elsétáltam a KÖKI-be és vettem pár üdítőt, aztán itthon Algodoo-ztam.
Délután visszanéztem a vasárnapi Sztárbansztárt és mentem gyógytornára. Ma brutál kemény edzés volt, alig álltam a lábamon a végére...
Hazaérve elkezdtem a Nyerő páros tegnapi adását letölteni és megnézni.

5664.nap - 2021-10-27

2021-10-27_17-25-11_20211027_172511.pngDélelőtt megnéztem pár Nyerő párost, amikről a napokban lemaradtam, aztán tizenegykor hozta a Mama az ebédemet, amit picit később, déltájban meg is ettem.
Délután folytattam a korábbi Survivor széria megnézését, aztán épp Algodoo-ztam, amikor apa hazaért. Ő is beállt drukkolni egy-egy országzászló-golyónak a versenyben, és utána másfajta verseny jött vele: az elmaradhatatlan F2 az Xbox-on...

5663.nap - 2021-10-26

2021-10-26_18-52-34_img_20211026_185234.pngNyolckor keltem, mert menni kellett a Kormányablakhoz és szerencsére nagyon kevesen voltak és szinte percek alatt kész is lett az "ügyfélkapum", ami kell az EU covid igazolásomhoz, ami meg majd pénteken kell az útra!
Így hamar hazaértünk, és délelőtt Algodoo-ztam és dél után elmentem a Kökibe ebédelni, mert igaz hogy volt mára kajám rendelve, de az jó lesz vacsorára, és rég ettem már ott, plusz itt a nagy teszkóban is rég voltam, és képzeljétek itt kaptam epres xixo ice teát! Klassz! Találkoztam régi iskolatársaimmal is, kicsit beszélgettünk.
Délután Survivor-öket néztem, és folytattam az Algodoo-zást csak már elfogytak az országzászlók, úgyhogy mindenféle fura zászlókat kell készítenem benne, de az is vicces...

5662.nap - 2021-10-25

2021-10-25_18-51-47_20211025_185147.pngAz őszi szünet első napja egész kellemesen telt...
Késő reggel (ami inkább délelőtt volt) keltem és már hozta is a Mama az ebédemet, úgyhogy nem is reggeliztem, hanem kicsit később megettem az ebédemet (egész finom volt, csirkemell sajtos bundában, kukoricás rizs).
Ebéd után megnéztem pár részt a korábban letöltött régebbi Survivor évadból, aztán mentem gyógytornára, ahová apa jött értem és hozott haza. Vele ma is játszottunk egy jó kis F2 kétfutamos versenyhétvégét, de most én nyertem :)
Miután anya is hazaért, együtt csináltunk vacsorára amerikai palacsintát.