5605.nap - 2021-08-29

2021-08-29_12-49-40_20210829_124940.pngTíz után keltett apa -ahogy kértem tőle, hogy legyen időnk még Újpestre indulás előtt párat játszani Geoguessr-en az új térképemmel, amin az eddigi repülős útjaink városait szerkesztettem meg.
Sajnos csak két menetet tudtunk játszani és már indultunk is. A Mama már persze javában készítette a finom ebédet, és ma a kukoricás rizs még a megszokottnál is finomabb lett :)
Ebéd után megnéztük együtt a múlt heti Bécsi kirándulásunk képeit és videóit, aztán én ettem egy spéci jégkrémet (kaktuszgyümölcsös!), beszélgettünk kicsit, aztán indultunk haza, mert délután Forma-1 futam, méghozzá Spa-ból, ami mindig izgalmas... mondjuk kár volt annyira sietni, mert ott olyan eső kerekedett, hogy el sem tudták kezdeni a futamot, aztán halasztgatás, két kőr a biztonsági autó mögött és végül leintették piros zászlóval az egészet, mert az eső nem csillapodott... szóval versenyt nem láttunk, de legalább az első két helyezettnek örülhettem.

5604.nap - 2021-08-28

2021-08-28_18-37-03_img_1449_1.pngReggel míg aludtam apa elment bevásárolni, és amikor hazaért, tízkor keltett, de nem nagyon reggeliztem, mert mára grill-party van tervben: dél után jöttek a Botiék és anya, hogy aztán apa rögtön nekilásson finom sajtokat és kolbászokat grillezni, és közben anya és a Kriszti egy nagy tál görögsalátát rittyentett össze. Miután jóllaktunk a finomságokkal, bekapcsoltam a wii-t és elkezdtünk egy fergeteges játék-parádét. Golfoztuk, és bowlingoztunk egy csomót, de persze nem maradhatott ki a Wipeout sem, abban döbbenetes eséseket produkáltak a kis karaktereink :)
Nyolcig maradtak a vendégeink, aztán ők hazamentek, mi pedig apával megnéztük a délutáni F1 időmérőt és egy "igazi" wipeout részt is felvételről, aztán mentem fürdeni és aludni, mert fáradtak voltunk már.

5603.nap - 2021-08-27

2021-08-27_20-06-33_img_1429.pngRelatíve korán (tíz előtt) keltem, mert meg volt beszélve az Anival, hogy elmegyünk nekem cipőt nézni. Tízkor át is jött a Kati mamával együtt, aki hozott pár dolgot, de aztán Anival mentünk a Shopmarkba, és kaptunk is végül a Player's Room-ban egy klassz adidas-t, ami bőr és nem vászon, szóval ősszel elvileg praktikusabb lesz.
Dél tájban értünk haza, és gondoltam az ebéddel megvárom anyát és addig fifázok... na négykor már nagyon éhes voltam és megcsináltam egy dobozos tésztát, erre pont hazaért anya, kiderült, hogy értekezletük volt...
Nem sokkal később apa is megérkezett, és indultunk hozzá Gyömrőre. Nála xbox-al játszottunk, amíg a robotporszívó mászkált és takarított, aztán Geoguessr-eztünk párat estig és este a Totem-et néztem és vacsira apa kisütött egy pizzát - az egyik kedvencemet a curry-s csirkéset.

5602.nap - 2021-08-26

2021-08-26_18-48-50_img_20210826_184850.pngMa tovább aludhattam mint a napokban, és a reggelit inkább kihagytam, és később megettem egy dobozos tésztát, amit még a Petitől kaptam.
Délután nagyrészt fifáztam, meccset néztem, összefoglalókat, ilyesmi. A Kati mamának is táv-segítettem : ugyanis nem volt internet a telefonján, és a tünetek alapján rájöttem, hogy valószínűleg csak véletlenül kikapcsolta a wifit, azt pedig segítettem visszakapcsolni és máris rendbejött minden :)

5601.nap - 2021-08-25

2021-08-25_19-10-48_img_20210825_191048.pngNa ma tényleg volt a Deákban "csibe-nap": kilencig kint vártunk, és már egész sokan voltunk, hiszen az egész évfolyam itt gyülekezett. Találkoztam a Gyulával is. A végzősök voltak pirosban, ők csinálták a programokat és mi voltunk zöldben. Voltak persze ismerkedős és csapat játékok (puzzle kirakás, kőrjátékok). Osztályonként voltunk nagyjából, de én már ismertem sok osztálytársamat az evezésből. Amúgy szerintem a mi osztályunk, a média a legszimpatikusabb és a mi osztályfőnökünk tűnik a legkedvesebbnek. Voltak később nagyon vicces játékok is, tiszta "ezek megőrültek" feladatok voltak :) A legviccesebb játék az volt, hogy csapatban, véletlenszerűen felírt szavakból kellett egy történetet kitalálni és aztán el is játszani. Mi azt találtuk, ki, hogy egy híradót játszottunk el, és a riportokba rejtettük el a szavakat. Én azt a malacot játszottam el, akit sós kenyérrel etettek az állatkertben és emiatt rosszul lett és egy csipesszel megműtötték és ebbe el is pusztult... (A malac, a só, a kenyér és a csipesz volt a kötelező szó benne)
Fél háromig tartott, a könyveinket is megkaptuk, úgyhogy cipelhettem haza...
Ebédeltem, aztán délután fifáztam, tornáztam, és a tegnapi Totem adást megnéztem.

5600.nap - 2021-08-24

2021-08-24_18-50-19_20210824_185019.pngKorán keltem, mert anya úgy emlékezett, hogy ma nyolckor kezd a Deákban a "csibe-nap". Én ott is voltam, de a portás nagyon csodálkozott, ugyanis holnap lesz és kilenckor... ezt apa is megerősítette, mert felhívtam és ő át is küldte az emailt, amiben ez állt, és amit amúgy anya küldött neki, szóval nem tudom hogy lett ebből másik nap és másik időpont... Na mindegy, hazasétáltam és egész délelőtt Fifáztam. Miután hazajött anya és ebédeltem, még elmentem tutti-juice-t venni a kisközértbe, aztán lefürödtem és már indultunk is a belvárosba, ugyanis hattól meg voltunk hívva a Deseő Balage ötvenedik szülinapjára és poén, de pont abba a társasjáték klubba, ahová amúgy is régóta el akartunk már menni. Persze ha már ott voltunk, akkor egy csomó társast kipróbáltunk! A tortázás után, kilenc körül jöttünk haza, és addigra már a fradi meccs mondjuk elkezdődött, de akkor már persze azt néztem este.

5599.nap - 2021-08-23

2021-08-23_18-20-11_20210823_182011.pngMa olyan későn keltem, hogy nemsokkal később anya már haza is ért a munkából :)
Nyilván így nem reggelit kértem, hanem rögtön ebédet: a nudlit, amit a minap vettünk. Mondjuk a prézli nekem túl nagyszemű volt, de azért így is jó.
Délután fifáztam, aztán indultam a gyógytornára, ahol persze jól elfáradtam, és ma is értem jött apa, ami dupla elny, mert a csepergő esőben fáradtan nem lett volna élmény hazasétálni...
Itthon geoguessr-eztem pár meccset apával, közben anya hazajött és rögtön ment is tovább, úgyhogy vacsit ma apa készített: mivel hozott két doboz pirított hagymát hotdoghoz, így ki kellett tesztelni, szóval azt kértem tőle és jól megpakoltam vele a virsli és a rántotta tetejére :)