5563.nap - 2021-07-18

2021-07-18_12-16-51_20210718_121651.pngReggel apa keltett, és nem ehettem, nem ihattam mert majd 11-kor PCR tesztet csinálnak velem. De addig még volt annyi időnk, hogy megnézzük felvételről a tegnapi F1 sprintfutamot, amiről lemaradtunk, mert nem volt TV adás. Pedig nagyon jó kis futam volt és pláne, hogy Verstappen nyert :)
Utána rögtön indultunk is haza, és nemsokára a Krisztiék is megérkeztek, merthogy Annának is kell PCR teszt a holnapi úthoz. 11-kor pontosan meg is érkezett a tesztelő bácsi és ő nagyon ügyesen vette le az orromból de még a torkomból is a mintát (na jó, nem élveztem, de messze nem volt olyan kellemetlen mint a legutóbb). Közben apa mindenkinek kitöltött és kinyomtatott minden szükséges papírt és bejelentőlapot, én pedig végre ehettem, úgyhogy mi Annával a konyhába vonultunk reggelizni.
De a Botiék nem csak a teszt miatt jöttek, hanem a nagy bőröndbe hatónk cuccait kellett úgy belezsúfolni, hogy max 20 kiló lehet, ami nem volt könnyű feladat. Déltájban nem csak a Botiék indultak, hanem apa elvitte még anyát az ügyeletre - na nem azért mer olyan rosszul volt, csak hogy megvizsgálják, mert megint hőemelkedése volt. Kiderült, hogy egy enyhe torokgyulladást sikerült összeszednie...
Délután megnéztem élőben a Forma1 futamot, amit apa még mindig nem tud nézni, mert nála még mindig bénázik valamit a Digi...

5562.nap - 2021-07-17

2021-07-17_09-00-25_20210717_090025.pngReggel apa keltett, ahogy megbeszéltük, hogy még legyen időm bepakolni a reggelizés után. Igen, sajnos ma véget ért a Szárszói nyaralásunk, és az időjárási is "megsiratta" az indulást, ugyanis eleredt az eső. Hazafelé még bementünk a helyi pékségbe holnapra reggelit venni, aztán minden gond nélkül hazaértünk egész hamar. Itthon is csak átpakoltunk Gyömrőre, és még megvártuk a Kati mamát (és a Dömikét), aztán mi mentünk is apával őhozzá. Amikor megjöttünk, apa elkezdett kipakolni, mosni satöbbi, de közben megéheztem és kértem, hogy csináljon ebédet és ő ki is sütött egy nagy adag cornflakes paníros csirkemellfilét és rizzsel azt ettünk. Délután elment az internet és a tévé, úgyhogy amíg apa folytatta a ki- és be-pakolást, addig én fifáztam. Aztán lett internet és letöltöttük az időmérőt, amiről lemaradtunk és meg is néztük. Vacsorára rábeszéltem apát, hogy ismét süssön: ezúttal amerikai palacsintát. Na ez isteni finom juharsziruppal!
Este pedig elsétáltunk a tó melletti réthez, ugyanis fesztivál van épp, és ma este kilenctől fellépett a Follow the Flow! Mondjuk be nem mentünk, de pont a színpad mögött pont nem volt kerítés és - igaz hátulról - de az egész koncertet láttam és (főleg a dobot!) hallottam.

5561.nap - 2021-07-16

2021-07-16_15-51-29_20210716_155129a.pngMa ismét a Siófoki nagy strandra mentünk, és egész nap ott voltunk, és végig szuper strandidő volt.
Sokat voltunk a vízben, apával többször is volt a szokásos egyérintős labdázás. Ebédre a közeli klassz étterembe mentünk, mert ott volt rántott camabert és egész jó volt. Kis pihenés után pedig a vízen lebegő felfújt akadálypályára mehettünk a Fannival ugrálni, csúszkálni. Tisztára mini Wipeout!
Mikor hazaértünk anya nem érezte jól magát, ő lefeküdt, mi többiek pedig elsétáltunk a Kistehénbe vacsorázni: ma lazacos burgert kértem és nagyon fincsi volt. Visszaérve anya már kicsit jobban volt, én pedig - miközben apa elkezdett összepakolni - a Csabával nagyon jót játszottam a Fifával.

5560.nap - 2021-07-15

2021-07-15_17-01-35_20210715_170135.pngNem tudtam jól aludni, mert szemben kettővel arrébb egy fiatal társaság a kerti medence partján hangoskodott és hangosan zenét hallgatott... De legalább ma "tényleg" strandidő volt, úgyhogy reggelizés után felkerekedtünk és a Szárszói strandra mentünk. Rögtön be is csaltam apát a vízbe labdázni, de persze csak rövid időre, mert kezdett erősen sütni a nap.
Ma csak könnyű ebédet ettünk apával : előbb körbe mentem és felmértem a terepet, végül egy büfét találtam csak, ahol pirított hagymát is tesznek a hotdogba - tehát oda mentünk, és nem is csalódtunk, egész jó volt.
Délután visszasétáltunk a házba és lassan indultunk be Siófokra, pontosabban félúton, Zamárdi határában a Paprika Csárdában megálltunk vacsorázni: én már korábban kinéztem az étlapról, hogy rántott camambert és madártejet kérek, és mindkettő nagyon fincsi volt. Fizetéskor vicces volt, hogy a Fanni félrehallotta apát, aki a pincérnőtől kérte a számlát, csak a Fanni úgy értette, hogy "Elkérhetem a számát?" :)
A jóllakott társaság innen már egyből Siófokra indult, és ott a sétálóutca forgatagába vetettük magunkat. Aztán lementünk a partra és az óriáskerékhez, aminek a tövében dodgem van, na ott őrült jót dodgemeztem. Visszafelé séta közben ettünk palacsintát  a kedvenc palacsintázónkban és a nagy fagyisnál kértem még zárásképp egy jégkását, aztán már indultunk haza, mert 11 óra volt...

5559.nap - 2021-07-14

2021-07-14_12-32-26_20210714_123226.pngBorult idő fogadott minket reggel, és egy nagy katonai repülő irtó alacsonyan tett két kőrt a balcsi felett! Jól nézett ki! Mivel az időkép szerint egész nap borult időnk lesz, ezért kirándulni indultunk Kőröshegyre a levendulafarmra. Na itt aztán van levendula! Meg rengeteg méhecske! De képzeljétek be mertem menni a bokrok és a millió döngicsélő méh közé és nem estem pánikba! Azt mondanom sem kell talán, hogy az előrejelzés ellenére csodás napsütéses napunk volt, majd meg sültünk... A büfében ettünk levendulás fagyit és ittunk csipkebogyós-levendulás szörpöt. Visszafelé még megálltunk a Földvári kilátónál, és mivel már mindenki éhes volt, a Kistehén étterem felé vettük az irányt, ahol szuper finomakat ettünk. Desszertet a szomszédos fagyizóban fagyikehely formájában kértünk, na az is nagyon fincsi volt :) Kissé elpilledt a csapat mire visszaértünk a házba, úgyhogy pihizgettünk estig, és este társasoztunk egy jót.

5558.nap - 2021-07-13

2021-07-13_11-46-28_20210713_114628.pngMa én voltam a második reggel nyolckor (főleg, mert apa keltett még pár perccel a többiek előtt), ugyanis kilenc után indultunk Siófokra a nagystrandra. Képzeljétek, mögöttünk egy csapat egy akkora felfújt unikornist hozott be, hogy a dupla nagykapun is épp hogy csak befért! A vízbe is legalább hat ember vitte be, irtó vicces. Ma is labdáztunk apával, és frizbíztünk a csapattal, szóval sokat voltunk a vízben, kivéve dél és három között persze, mert ma aztán tényleg durván sütött a nap! Ebédre lángost vettünk apával, de ez most egy nem eléggé átsült, gyenge lángos volt - viszont jó drága... Hat után indultunk csak haza és útközben vettünk vacsorának valót, ugyanis anya és a Csilla tésztákat főzött: sajtos-tejfülüst illetve túróst. Én a sajtost kértem és finom volt. Estére mindenki hulla fáradt volt, úgyhogy ma sem volt társasozás...

5557.nap - 2021-07-12

2021-07-12_16-37-38_20210712_163738a.pngMa egész jó idő volt, úgyhogy a reggeli készülődés után lementünk a szárszói strandra és találtunk egy klassz helyet és egész nap ott strandoltunk. Apával rögtön egy egyérintős-nem-eshet-le labdáztunk, de a déli hőséget inkább az árnyékban vészeltük át. Ebédre az egyik helyen találtam rántott camambert de ilyen rosszat még nem ettem soha... Négykor ismét bementem apával labdázni, és utána elmentünk a Baluékkal vizibiciklizni. Aztán már nem maradtunk sokat, hanem inkább visszamentünk a házba, lefürödtünk és elmentünk Balatonlellére vacsorázni abba  a klassz étterembe ahol már voltunk a múltkorjában. Én egy irtó fincsi tenger gyümölcseis pizzát ettem, amin a kedvencem -  a surimi ráktekercsek is voltak. Vacsi után még sétáltunk egy nagyot, ettünk csavaros fagyit, és léghokiztunk is, aztán visszajöttünk a házba és lassan mentünk is fürdeni és aludni, mert holnap Siófok a cél, és relatíve korán kelünk majd.