5514.nap - 2021-05-30

2021-05-30_14-29-19_20210530_142919.pngMagamtól keltem tíz előtt, úgyhogy reggelizés után még bőven volt időnk apával egy kvíz kitöltésére (a föld összes(!) országát beírni a térképbe, időre, angolul!)...
Ebédre szokás szerint Újpestre voltunk hivatalosak a Klári mamához, ahol ma brokkoli krémleves volt fincsi rántott husival. Ebéd után én gyereknapi, apa pedig névnapi ajándékokat kaptunk, aztán kicsit még beszélgettünk és indultunk haza.
Délután autózgattam és természetesen még kihasználtam, hogy ma még él a geoguessr pro 10 napos próbaidőszakom...

5513.nap - 2021-05-29

2021-05-29_17-53-30_20210529_175330.pngMivel tegnap éjfél után feküdtem le, ma tíz után keltem :)
Reggelizás után xbox-oztam apával, aztán ő ebédelt nélkülem, mert ő már éhes volt, én meg még bőven nem.  Közben én nekiláttam térképes feladatokat készíteni a Geoguessr-ben, és ki is próbáltam után apával versenyben (és volt, amit még így is ő nyert!?!). Na jó, az egyik térkép, ami elvileg az Atlanti óceán szigetei volt, azt kicsit furcsán félreértette a rendszer és pl beadott Mexikói utcaképeket is (apa meg nem értette, hogy ez se nem sziget, se nem Atlanti óceán...)
Utána én is ebédeltem és közben ma is egy Lehetetlen Küldetés (Wipeout) részt néztünk meg, mert az igazán vicces mindig. Evés után kimentünk kicsit sétálni a kertbe, de  a békák ma nagyon hamar a vízbe vetették magukat, nem csíptük el őket. Viszont ott kóricált a kertben a szomszéd kiskutyája és úgy tűnt, hogy kiszökni ki tudott valahol, de nem talál haza, úgyhogy apa odahívta a szomszéd férfit és átadta a kutyust a kerítés felett.
Miután bejöttünk, még játszottunk párat, aztán mindketten tornáztunk apával és én kilenctől BL döntő focimeccset néztem (ez apát annyira nem érdekelte mondjuk, de még mindig jobb mint A Dal - szerinte)

5512.nap - 2021-05-28

2021-05-28_23-50-14_20210528_235014.pngÚgy volt, hogy rögtön az első órában biosz dogát írunk, de megúsztuk, mert föci volt helyette... az órai jegyzetből lesz mondjuk osztályzat, de inkább mint egy dolgozat. Matekon törtek és algebra volt a téma, viszont utána az irodalom órán szövegértés dolgozatot nem úsztuk meg: a Saul fia filmről volt benne szó, de nem volt vészes. Innen már könnyebb órák jöttek: infón játék volt, tesin a tanárbúcsúztatót beszéltük meg, és végül egy péntek hatodik órai angol...
Miután hazajöttem, kénytelen voltam ma is kaját rendelni, mert anya már nem volt itthon, aztán miután megettem az ebédem, autóztam egy csomót a szőnyegen, mert nálam is van két sprintfutam és a főfutam, mint az igazi F2-ben :)
Mikor hazaért apa, épp elkezdtem geoguessr-ezni, úgyhogy őt is kihívtam ma is párbajra, aztán lassan indultunk Gyömrőre. Ott is játszottunk még, és vacsora közben megnéztünk egy Wipeout-ot, aztán még este 11-ig tovább térképeztem.

5511.nap - 2021-05-27

2021-05-27_20-06-56_img_20210527_200656.pngÁtlagos sulis nap volt a mai, szóval tanítás... Matekból én a Brigivel ma pótoltam be a keddi dolgozatot, ami szerencsére pár könnyű függvény-ábrázolás volt, úgyhogy pár perc alatt kész is voltam vele és hibátlan is lett :)
Nyelvtanon is dolgozatot írtunk, új szavakkal, na ez nehezebb volt és kicsit becsapós. A többi óra nem volt vészes, angolon írtunk ugyan egy felmérőt, de nem jegyre, és megint olyan kevés időnk volt (vagyis sok feladat), hogy a végén inkább csak tippelgettünk... rajzon pedig kimentünk az udvarra és ott rajzoltunk.
Suli után ismét rendeltem ebédet, ma az ÁzsiaLótuszból és ma is nagyon finomat (és megint rossz oldalra ment a futár, de ez legalább felhívott és meg tudtam neki mondani, hogy jöjjön át a túloldalra, mert csak ott tud bejönni).
Egy kis autózás után elkocogtam az Interspárba, és vettem pár apróságot, üdítőt, reggelit.
Ma is sokat játszottam természetesen a geoguessr-el és képzeljétek, egy magyar helyet is beadott (Verpelétet), ami nekem a feliratokból elég könnyű volt :) ezt a versenyt meg is nyertem...

5510.nap - 2021-05-26

2021-05-26_18-40-26_20210526_184026.pngMa “rendesen” mentem suliba, de nem tanítás volt, hanem kompetencia felmérő: magyar és matek. Magyarral kezdtünk, A és B csapat volt, és előbb szövegértés volt, a szövegek pedig szerintem internetes cikkek lehettek. Kevés idő volt mondjuk (kb kétszer 40 perc), úgyhogy nem tudtam minden kérdést megválaszolni (meg igazság szerint lassan olvasok, ami itt eléggé hátrányos).  A matek is hasonló volt, A-B csapat és két tanóra, és sok feladat, amik könnyebbek voltak mint a felvételin, de két-háromszor annyi feladat volt, úgyhogy a végére már nem jutott idő (percenként egy feladatot megoldani két tanórán keresztül hogy lehet?). Na jó, ez nem osztályzásra ment, ezért nem izgultam túl a dolgot.
Ami jó volt ebben, hogy dél körül végeztünk is. Hazaérve rendeltem egy pizzát, mert az rég volt. Közben anya is hazaért, aztán ő ment is tovább, én pedig még kicsit geoguessr-eztem és már indultam is a gyógytornára.
Apa értem tudott jönni, úgyhogy ő hozott haza és persze vele is geoguessr párbajoztunk jópárat estig :)

5509.nap - 2021-05-25

2021-05-25_16-50-14_20210525_165014_0.pngMa még nem mehettem iskolába a pénteki hasmenéses ügyből kifolyólag, úgyhogy kelhettem későn :) Délelőtt autózgattam, aztán rendeltem ebédet, csakhogy a futár rossz oldalára ment a háznak és nem jött rá, hogy a kaputelefon a túloldalon van, és anyát sem hívta fel, hanem visszament... amikor hazaért anya, akkor megreklamáltuk és újra kihozták a rendelésem, és ezúttal idetalált a futár.
Délután is autózgattam, aztán elkezdtem geoguessr-ezni és nyertem is épp egy bajnokságot amikor megjött apa. Ezen felbuzdulva vele is játszottam pár versenyt, de már megint ő nyert... szörnyű hogy a Kispesti kitalálósban még anya is megver (na jó ő ismeri a Wekerlét, nekem meg ott minden utca egyforma). Még pár menetet együtt is játszottam apával, de bezzeg amikor velem van, akkor nem brillírozik (minden amin hegyet lát, az Kanada, és persze egyszer sem jött be...).

5508.nap - 2021-05-24

2021-05-24_18-47-31_img_20210524_184731.pngMa picit unalmasabb napom volt, mint a tegnapi...
Párszor felébredtem éjjel, de aztán belehúztam és dél tájban keltem :)  Így akkor már nem is reggeliztem, hanem rögtön ebédeltem és evés közben megnéztem a tegnapi Forma-2 főfutamot, ami izgalmasabb volt szerintem , mint az F1... Ezen fellelkesülve a szőnyeges autóparkot is lecseréltem F1-ről F2-re. Az autózás után geoguessr!-ezetem ma is pár versenyt a távolság-eltalálós verzióban, mert az a kedvencem.