5360.nap - 2020-12-27

2020-12-27_16-42-34_20201227_164234.pngReggel tök magamtól felkeltem kilenckor - apa meg is lepődött! - úgyhogy reggelizés és tornázás után tudtam megint egy jót játszani az xbox-al délig. Ebédre apa csinált finom rántott camambert falatkákat rizzsel és áfonya mártással, aztán lassan indultunk haza, mert kettőre jöttek a Csilláék hozzánk karácsonyozni. Kaptam tőlük egy szusi utalványt! Na az se sokáig lesz kihasználatlan nálam! A Csabának megmutattam az új xbox-om és játszottunk is egy jót a fifával.
Négykor ők indultak haza, mi pedig a Botiékkal és a Kati mamával bementünk a Bazilikához és a belvárosba. Útközben ittunk forró csokit, és egészen a Váci utca végéig elsétáltunk és vissza. Picit hideg volt, de azért szép a kivilágított város...

5359.nap - 2020-12-26

2020-12-26_13-56-42_20201226_135642.pngEste sokáig fent maradhattam játszani a Botival online az új XBox-ommal, szóval ma jó későn keltem: délben ;)
Így amíg én reggeliztem, apa már rögtön ebédelt... Karácsony lévén a Klári mama finom bejglijét ettem, és apa javasolta, hogy - bár csak a mákos a kedvencem - kóstoljam meg a dióst is és milyen jól tette, mert az is tényleg nagyon finom "karácsonyi" ízű.
Utána játszottam egy F2 versenyhétvégét, aztán kimentünk sétálni apával a kertbe.
Amikor már kezdtünk kicsit fázni (ma hideg volt), akkor bejöttünk és folytattam a Botival a tegnapi játékot az XBox-on, aztán vacsoráztam (ami tulajdonképpen az ebédem volt) és még kipróbáltam a FIFA20-at. Közben apa írt az EA Games-nek, hogy a mamától ajándékba kapott FIFA21-emhez küldjék el az elektronikus kódomat, mert az is kell a telepítéséhez (és jó bonyolult persze az eljárás...)

5358.nap - 2020-12-25

2020-12-25_18-54-30_20201225_185430.pngMozgalmas volt a mai nap:
Reggel kicsit nehezen indult a nap, mert nem találtam olyan ruhát, ami nekem is tetszett volna és anyáék is elég "ünnepinek" tartottak volna, de még jó, hogy pont tegnap kaptam új nadrágokat és pólókat és azok közül végül sikerült kompromisszumosat találni. Na szóval jött apa és indultunk előbb a Dédiékhez, és onnan tovább Újpestre a Klári mamáékhoz. Épp készült az ünnepi ebéd és kicsit még én is segíthettem leszűrni a levest és cserébe lopkodhattam a tésztából :)  Az ebéddel degeszre ettük magunkat, minden őrült finom volt, aztán a Peti is előbújt a szobájából és ajándékozgattunk. Sok klassz dolgot kaptam (FIFA21-et, egy hatalmas nutellát és még sok mindent) és a Mama is például egy brutál erős új porszívót. Három után indultunk haza, pontosabban csak felhoztuk az ajikat és felnyaláboltuk a Botiékét és mentünk át hozzájuk. Már a földszinten hallottuk, hogy Anita is itt van már :)  Az elmaradhatatlan ajándékozás után az Anita és a barátnője mentek haza, mi pedig társasoztunk egy jót hétig. Akkor sajnos mennünk kellett mert nyolcig még anyát is haza kellett vinni és Gyömrőre kiérni.
Apánál először is vacsoráztam tésztát, aztán az új XBox-ommal játszottam: az F1 már jobban megy, kipróbáltam az F2 bajnokságot és ott nyerni is tudtam!

5357.nap - 2020-12-24

2020-12-24_17-48-48_20201224_174848.pngNagyon klassz nap volt a mai, főleg a délután:
Ebédre anya csinált fehércsoki levest, ami irtó finom, de brutálisan laktat... Aztán már jött is apa és rávettem őt és anyát, hogy még mielőtt átmegyünk a Mamához, még egy visszavágót játsszunk a Fedőnevekkel. De már megint apa nyert, mert anya ismét furcsa logikával gondolkodott ;)
A játék után tehát átmentünk a Kati mamához és ott rögtön ajándékozgattunk, ugyanis tőlünk az új számítógépéhez monitort, billentyűt, egeret ilyesmit kapott és apa rögtön neki is látott az új gyors számítógép beüzemelésének. Közben átjött a Kriszti is a Kefírrel és így aztán jó sokáig maradtunk, mert játszottunk a két kutyával (és ők egymással).
Öt után hazajöttünk és itthon is átadtuk egymásnak az ajándékokat. Hűha, két hatalmas zsák ajándékot kaptam! Felsorolni is nehéz: ruhákat, egy csomó apróságot, egy interaktív világtérképet, egy igazi Revolut bankkártyát (!), és egy vadiúj XBox-ot, amihez a Dédi és Ani ajándéka egy plusz kontroller, hogy lehessen kettesben is játszani! Őrület! Vacsorára anya kisütötte a sajtos és diós rántott húsokat, majonézes kukoricával és utána rögtön be is üzemeltük apával az új XBox-ot. Az első autós-focis játékkal rögtön nyertem is három meccset egy online ellenfél ellen, közben letöltöttünk egy F1 2019-et, ami viszont nagyon nehéz játék, abban még sokat kell gyakorolni...
Aztán apa indult haza, mi pedig tévéztünk még este anyával.

5356.nap - 2020-12-23

2020-12-23_16-07-47_20201223_160747.pngMa is jó sokáig aludtam, aztán a reggeli készülődés után gondoltam megrendelem rögtön az ebédet (szusit) és passzlom a reggelit. De sokan gondolhatták még így, mert a telefonban két óra múlvára ígérték a rendelésemet, úgyhogy ettem mégiscsak egy kis reggelit.
És tényleg két óra múlva megérkezett a fincsi szusi, addig pedig autózgattam a nagyszobában.
Épp befejeztem az evést, amikor megérkezett apa, és így ma volt időnk hármasban egy jó nagy Hotelezésre, amit apa nyert. Utána még játszottunk egy Dirt3-at és ezután apa nekilátott vacsorára egy adag mákos gubát készíteni friss vanília pudinggal - ahogy szeretem.  :)

5355.nap - 2020-12-22

2020-12-22_19-38-04_img_20201222_193804.pngTíz körül keltem, anya ma még dolgozott, én pedig unatkoztam itthon egyedül... vagy autóztam kicsit.
Egy körül hazaért anya, akkor ebédeltem, és utána ettem egy adag csokit és folytattam az autózást. Közben anya elment vásárolni és halászléért, amit korábban megrendelt karácsonyra magának. Amikor hazaért, egy nagy Hotel társasozásba kezdtünk, de úgy, hogy két-két repülővel játszottunk, mert úgy izgalmasabb és végül fölényesen meg is nyertem, mert annyira sok pénzem lett, hogy nem maradt már ötezres a bankban :)
Este hét lett mire vége lett a játéknak, úgyhogy még vacsora előtt beszéltem apával is és aztán anya csinált nekem háromszögszendvicset.

5354.nap - 2020-12-21

2020-12-21_18-01-25_20201221_180125.pngNa ma aztán belehúztam az alvásba: fél tizenkettőkor keltem :)
Reggelire így inkább rögtön valami komolyabbat, mondjuk pár háromszög szendvicset kértem anyától. Délután elszaladtam még a Spárba venni pár apróságot, amit tegnap anya nem (vagy nem eleget, pl chipset) vett, aztán hazaérve Hoteleztünk anyával és én nyertem.
Mikor melóból hazaért apa, vele előbb egy F1 futamot játszottunk le (apa nyert, mert véletlenül kétszer álltam  ki kerékcserére...) aztán bepótoltuk a fizika házit (amit annó már megcsináltunk, de a classroom nem mentette el!), és még játszottunk párat az új társassal hármasban.