5220.nap - 2020-08-09

2020-08-09_20-57-14_img_20200809_205714.pngDélelőtt letöltöttem és  megnéztem a tegnapi F1 időmérőt, aztán hazaért anya és nekilátott ebédet csinálni, de mindenáron gulyáslevest akart főzni, ami nem 5 perc...
Na így bőven volt még időm a Masterchef adását is letölteni és megnézni, mert kettőre lett kész a leves és a palacsinta.
Mire megebédeltünk, már kezdődött is a Forma-1 "70.évfordulós" futama, ami egész izgalmas volt és végre Verstappen nyerni tudott a mercisek előtt, ráadásul ilyen kupája másnak már soha nem lesz az biztos :)
A verseny közben és után én is rendeztem a szőnyegen F1 és F2 futamot, és nálam is izgalmas eredmények voltak.

5219.nap - 2020-08-08

2020-08-08_14-40-03_20200808_144003.pngDélelőtt jött apa értünk, mert ebédre az Eti szervezett egy családi összejövetelt a Halászcsárdába, de mi még előbb elmentünk virágot venni. Útközben a Mamát is pont elcsíptük - aki gyalog elindult, de azért kocsival mégiscsak kényelmesebb lesz neki ebben a hőségben. Délre ott is voltunk az étteremnél és addigra már a Dédiék és az Etiék is odaértek, úgyhogy bementünk és a kerthelyiségben kaptunk asztalt.
Némi félreértés okán a Boték mégse jöttek, pedig még bőven odaértek volna, mert majdnem egy óra alatt hoztak ki két nagy bőségtálat: egy halas mindenfélét és egy rántott húsos-sajtos tálat. Én mindenből ettem és finom volt.
Ebéd után még apa hazajött játszani: előbb egy Kahoot!-ot (F1-es kérdésekből és ő nyert anya ellen - nahát...), aztán egy mikrofonosat, ahol anya revansot vett és ezt ő nyerte. Még elkezdtünk apával az XBoxon forma-1 játszani, de apa már megint többet volt a kavicságyban mint a pályán, aztán kiderült, hogy míg nekem van automata fékem és kipörgésgátlóm, addig neki a gép ezeket kikapcsolta és úgy tényleg szinte irányíthatatlan az autó, én is megpróbáltam és nekem se ment, pedig amúgy a "karrier" módban már én vezetem a bajnokságot :)

5218.nap - 2020-08-07

2020-08-07_18-49-20_img_20200807_184920.pngDélelőtt semmi különös nem volt.
Ebédre a tésztát csináltam meg amit apa vett még a minap, mondjuk kicsit több vízzel, így inkább leves lett, de így is finom volt :)
Délután a Masterchef-et letöltöttem és azt néztem meg, aztán szőnyeg-F1-eset játszottam.
Miután anya hazaért a munkából, egyeztettünk a Botival és kimentünk a reptérre fotózni. A KÖKI-n találkoztunk és 200E busz már megint nem volt problémamentes... most az történt, hogy az előttünk ülő nő megcsúszott és összetörte az üveg elválasztó falat a sofőr mögött (de senki nem sérült meg szerencsére), viszont le kellett persze szállni és pont 2 megálló között... azért a következő busz  felvett minket és végül kijutottunk a terminálra.
Ma szerencsénk volt, mert ingyen lehetett kimenni a teraszra. Nagyon klassz volt, láttunk sok gépet fel- és leszállni, de persze azért nem annyit, mint a vírushelyzet előtt. A Boti jó sok képet csinált, és én is próbáltam pl timelapse videót készíteni.
Pár óra után hazabuszoztunk (problémamentesen), és épp időben, mert kezdődött a műsorom...

5217.nap - 2020-08-06

2020-08-06_11-33-49_img_20200806_113349.pngNa ma végre szép idő volt és így el tudtunk menni az Állatkertbe a Mamával.
Nyitás körül értünk oda, jó nagy sorok voltak, de a Mama észrevette, hogy oldalt van még három kassza, ahol nem áll senki. Odamentem megkérdezni, hogy lehet-e ide is jönni, és mivel igen, gyorsan odahívtam a Mamát (aztán persze akik ezt látták, még jöttek utánunk jó sokan). Szóval így elég hamar bent voltunk és kényelmesen sétálgatva bejártuk az egész Állatkertet. Mondjuk volt olyan - igencsak büdi - ház, ahová a Mama inkább be sem jött, de amúgy mindent megnéztünk, és még a fóka-show-t is pont elkaptuk és láttuk milyen ügyesen labdáznak a fókák :) De nagyon jó fejek voltak az antilopok és a flamingók is, az orrszarvú viszont csak a (jó nagy) fenekét mutatta nekünk, az egyik majom pedig belebújt egy dobozba a látogatók elől (de kilátszott a keze-lába, szóval lebukott).
Nagyon klassz volt ez kis nézelődés, és pár óra alatt körbejártuk a kertet, kezdtünk megéhezni, úgyhogy hazajöttünk és a Mama sütött lasagne-t. Nagyon finomra sikerült, egy hatalmas adaggal ettem belőle. Ekkor már délután volt és lassan jött értem apa, és hazahozott Kispestre. Itt még játszottunk egy Forma-1 versenyt és apa javuló formában van: már nem esett ki, hanem beért a célba - igaz 16.-nak :)

5216.nap - 2020-08-05

2020-08-05_12-28-36_img_20200805_122836.pngMa mégse mentünk az Állatkertbe, mert borult idő volt :(
Kilenckor felébredtem, aztán jól visszaaludtam még egy órát :)
Elkészülődtem és elmentünk a közértbe vásárolni pár dolgot, pl gofrit reggelire.
Dél után azért kicsit hogy kimozduljunk, bementünk az Újpest-központba és ha már megláttam hogy ott egy Burger King, akkor ott ebédeltem... mondjuk elrontották a rendelésem és nem dupla, hanem csak sima chili-cheese-t kaptam, de mindegy, biztos a maszk miatt nem jól hallották. Hazafelé épp a megállóban vártuk a buszt, amikor puff jött egy jó kis zivatar és jól megáztunk. Még jó, hogy hamar jött a busz, és így azért viszonylag megúsztuk.

5215.nap - 2020-08-04

2020-08-04_18-50-31_img_20200804_185031.pngMa mégsem esett pedig emiatt nem mentünk az állatkertbe... így pedig itthon voltunk a Mamával egész nap...
Jobb híján sokat játszottam telefonnal.
Az ebéd rántott husi volt sült krumplival, és nagyon finom volt, ezért még repetáztam is egy fél szelettel, desszertnek ettem egy jégkrémet. Mivel tegnap nagyon elálmosodtam este, és nem néztem a Konyhafőnök végét, ezért ma megnéztem az ismétlést.
Vacsorára ma is hotdogot csinált a mama: virsli + rántotta + kecsöp verziót :)
Ma is a Konyhafőnököt nézzük este, most remélem nem nyom el a fáradtság és végig tudom nézni...

5214.nap - 2020-08-03

2020-08-03_14-05-09_img_20200803_140509.pngReggel 9 körül keltem, és hókiflit ettem reggelire, aztán délelőtt elmentünk a Mamával vásárolni, pl hotdoghoz hozzávalókat, üdítőt, fagyit... és ha már ott voltunk a Shop-stopban, és pont éhes lettem, így a KFC-ből elhoztam ebédre csirkefalatokat sült krumplival.
Délután a Mama megnézte a kedvenc sorozatait, de utána fagyizni mentünk a Király utcai nagyon finom fagyizóba, és szerencsére most is volt kékszőlős és sárgadinnyés fagyi, ami isteni fincsi.
Pont visszaértünk, amikor ismételték a Forma-1 Brit nagydíjat ami nagyon izgis volt az elején és főleg a végén.
Este valamelyik főzős műsort fogjuk nézni, mert persze pont egy időben indítja az RTL és TV2...