5206.nap - 2020-07-26

2020-07-26_21-23-13_img_20200726_212313.pngAz eredeti terv az volt, hogy ma ebédre az Adri gyrosból eszek, de azt tegnap este ellőttük, ezért szusit rendeltem, de nem a szokásosat, hanem surimi-t (rákos) és polip nigirit, de a polip így nyersen elég rágós - bár finom -, de azt hiszem legközelebb maradok a vörös tonhalasnál  inkább.
Ebéd után zenét hallgattam és régi F1 történeteket olvasgattam a könyveimből.
Később viszont muszáj volt vásárolni menni, úgyhogy elsétáltunk a Shopmarkba - a Libribe , és az Interspárba.
Mikor hazaértünk, épp kezdődött egy érdekes meccs: Leicester city - Manchester United, de mivel közben mennünk kellett a Botiékhoz, ezért felvettem inkább.
Miután átsétáltunk, Annát felköszöntöttük, és beszélgettünk, de sajnos társasozni nem volt idő, mert vihar készülődött, és nem szerettünk volna megázni. Hazafelé a Kriszti és a Kefír egy darabon elkísért minket.
Itthon vacsorára két párizsis szendvicset is megettem, miközben megnéztem felvételről a meccset, aztán Anya rávett, hogy ma is játsszunk egyet a Kalandos utazás a balaton körüllel.

5205.nap - 2020-07-25

2020-07-25_17-14-49_20200725_171449.pngTizenegyre jött apa, ahogy meg volt beszélve, mert a szülinapjára meglepetés ebédmeghívást kap tőlünk.
Igaz, mivel budára mentünk, ő vezetett, de az én telefonom mutatta az utat, hogy minél tovább meglepetés maradjon, hogy a Buda Gourmet-ba mentünk, ahol én már jártam, ahol svédasztalról korlátlan fogyasztással lehet enni. A Csilláék is ide jöttek, mert velük együtt volt megbeszélve a meglepi apának.
Nagyon sokat és nagyon finomakat ettünk!
Ebéd közben apa meggyőzött, hogy menjek vele én is innen a Flippermúzeumba, mert nekem is tetszeni fog, és tökre igaza lett, mert ez egy szuper hely! Még anya is eljött velünk és a Csaba pedig a TSS-el és lányával együtt jött, és estig játszottunk. Őrült jó flipperek vannak (egészen ősrégiek és szupermodernek is!), de nem csak azok, hanem más játékgépek is, úgyhogy észre sem vettük és már este nyolc lett, mikor haza indultunk...

5202.nap - 2020-07-22

2020-07-22_18-08-04_20200722_180804.pngMa nem volt annyira izgis napom:
Későn keltem, a délelőtt hamar elment, aztán rendeltem ebédet, amit hamar kihoztak és én hamar be is lapátoltam.
Délután folytattam a forma-1 versenyeimet a szőnyegen, és erről eszembe jutott, hogy az xbox forma-1 játékában is van egy karrier mód, azt ki kellene próbálni, szóval elindítottam easy (nem már nem very easy) módban, amiben már kopnak a gumik, törik az autó, büntetnek pályaelhagyásért, stb., szóval életszerűbb. Fokozatosan belejöttem, pláne amikor megértettem, hogy én is tudok utasítani a csapatrádióban, hogy mikor legyen gumicsere és hogy milyen garnitúrára. Így a második, harmadik futamot jó taktikával meg is tudtam nyerni! Aztán jött apa és vele kinect sportoltunk, amit apa nyert 450:400-ra... szóval éppenhogy...

5204.nap - 2020-07-24

2020-07-24_17-57-34_20200724_175734_0.pngReggel alighogy felkeltem, ittam egy kakaót és már itt is voltak értem a Krisztiék és mentünk SUP-ozni a Fundy tóra. Szuper!
Odafelé bementünk a Decathlonba, hogy vegyünk mentőmellényeket, de csak nagyon drágán és XL méretben voltak, szóval végül nem vettünk. Viszont éhesek voltunk, ezért a mekiben vettünk kaját, én pl egy sajtburgert. Aztán irány a tó, és béreltünk egy nagy SUP-ot, plusz a Boti persze hozta a sajátját, amit most kapott a szülinapjára, és így volt mindenkinek mentőmellénye is. Átmentünk a másik tóra és ott csak mi voltunk, lehetett bátran hülyéskedni :)
SUP-ozás után strandröplabdáztunk és szerencsére nálam maradt a múltkori kaja rendelésből egy csomó pénz és így tudtunk fánkozni is a Botival. Ez is szuper volt, mondjuk én kétszer leestem, mert olyan éles kanyarokat vett a srác a Jetski-vel, pedig annyira kapaszkodtam, hogy a bőr is lejött a tenyeremről...
Miután hazajöttünk, telefonoztam pihenésképp a szobámban, aztán jött apa a munkából és egy jó hosszú és szivatós társas következett hármasban a Kalandos utazás a Balaton körüllel, amit ma én nyertem. Apa szó szerint minden tankolás mezőbe belelépett, és mondta is, hogy nem elég, hogy az életben is folyton ő tankol, de még a társasban is?  :))

5203.nap - 2020-07-23

2020-07-23_20-37-15_img_20200723_203715.pngVégül ma mégse tudtunk az Állatkertbe menni, mert bár elindultunk, de olyan zuhi kapott el minket a Határ útnál, hogy hazafutottunk...
Még gyorsan le is fürödtem annyira eláztam!
Tehát itthon kellett magam elfoglalni, így folytattam az xbox F1 karrierem, de a tankolást elrontották a boxban, és kifogyott a benzinem... visszaestem az ötödik helyre és inkább már abbahagytam.
Viszont a szőnyeg forma-1 folytatódott, ott legalább nem fogy ki a nafta az autóimból :)
Ma ebédre lime szószos bundás csirkét rendeltem, és amikor délután lement anya vásárolni, leadtam nála a rendelést a receptből, ugyanis vacsira amerikai palacsintát csinálunk és kell hozzá pár alapvető dolog, mint tojás, tej, stb.

5201.nap - 2020-07-21

2020-07-21_19-35-27_img_20200721_193527.pngMa sokáig aludtam, és rendeltem pizzát ebédre.
Délután mentünk a Sárkány Centerbe: a Mama volt a fő szervező, mi csak kísértük, én inkább a különlegesebb édességek miatt mentem: például erdei gyümölcsös mixes Mentos, amit eddig csak a reptereken kaptam, és dobozos spéci Fantákat, Tofix (ami olvadós töltött gumicukor). Végül csak én kaptam azt, amiért mentünk, anya és a mama nem... Hazafelé sikerült olyan buszra felszállni, ami nem is állt meg a kökinél, hanem csak a Határ útnál. Még jó, hogy az sincs messze tulajdonképpen... végülis így még be tudtam pár fagyiért ugrani a kisteszkóba.
Estig még forma-1-eset játszottam, aztán anya csinált vacsira tejbegrízt, utána megnéztem pár f1 videót és e-sport vicces videókat.

5200.nap - 2020-07-20

2020-07-20_17-11-57_20200720_171157.pngMa jó sokáig aludtam, és hívott a Boti, hogy ne is reggelizzek, mert ma nem tudunk menni a Fundy tóra, hanem megyünk ebédelni a Buda Gourmet-ba, ami hasonló hely, mint a Trófea, vagyis bármennyit lehet enni a svédasztalról. Én egy currys paradicsomleves után két féle húsos főételt ettem, aztán kétféle desszertet is, egy érdekes sajttortát és egy túrós amerikai palacsintát.
Utána a Boti rögtön feljött hozzánk játszani: előbb forma-1-eztünk az xbox-al, aztán megjött anya és vele a Kalandos Utazás a Balaton körül társasoztunk. Épp megjött apa, amikor már a vége felé jártunk és apa segítségével sikerült felfújni a focilabdáimat, így le tudtunk menni focizni.
Addig játszottunk, amíg meg nem jött a Zoli a Botiért, akkor én is feljöttem apával és AngryBirds-öztünk, aztán én folytattam a forma1 versenyemet a szőnyegen...