5164.nap - 2020-06-14

2020-06-14_17-48-44_img_20200614_174844.pngAnya a kincsesen volt délelőtt, ebédre lime-szószos bundázott csirkét rendeltem a LaGunából. Nagyon finom volt! És jó nagy adag volt...
A délutáni terv az volt, hogy együtt elmegyünk anyával vásárolni, de pont hatalmas felhőszakadás jött, így amíg vártuk, hogy enyhüljön, addig én befejeztem egy korábban elkezdett Hotel játékomat: a Csehek nyertek végül.
Amikor enyhült a vihar és csak csepergett az eső, de már nem villámlott, elindultunk vásárolni: anya az aldiba, én tovább az interspárba, mert ott vannak olyan fagyik pl amiket szeretek, és találtam is madártej és áfonya duó dobozost, ja és vettem persze más nasikat is, nomeg joghurtot, és zacskós levest és tésztát is. Amikor végeztem, felhívtam anyát, aki szintén akkor végzett, úgyhogy együtt sétáltunk haza.
Egy kicsit így is megáztunk, főleg a cipőm ázott át, úgyhogy le is zuhanyoztam amikor megjöttünk, aztán megnéztem egy filmet.

5163.nap - 2020-06-13

2020-06-13_10-41-37_20200613_104138.pngReggel a Csilláékkal mentünk az Esztiékhez, mert ma "medenceállító" nap volt, és elkél ilyenkor a segítség... Odajött apa és a Baluék is persze.
Apáék rögtön nekiláttak a homok elsimításának, amire rá lett terítve egy hatalmas ponyva és arra jött a medence. A lábak összerakásánál én is segítettem, aztán játszottunk egy csomót, és amikor már volt pár centi víz is a medencében, akkor én és a Balu bementünk és lábbal sétálgatva kisimítottuk az alján a gyűrődéseket. Közben rendeltünk pizzát, ami meg is érkezett és már éhesek is voltunk a sok munka után, úgyhogy jól megebédeltünk. Innentől olyan sokat nem tudtam segíteni, mert villanyszerelés és víz vezeték szerelés következett, de azért fröcskölni a slaggal lehetett és az is jópofa dolog :) Amikor azzal is végeztek apáék, a délutáni szieszta alatt megcsináltuk a töri dolgozatomat a Redmentán, ami ahhoz képest, hogy öten is keresték a válaszokat a neten a kérdésekre, "csak" alig több mint 91%-os lett, de remélem ez még ötös lesz, mert ezen múlik az évvégi jegyem... Utána felkerekedett a csapat és elsétáltunk egy közeli cukrászdába fagyizni. Fincsi volt a fagyi! Miután visszaértünk, még játszottunk és már egész nagy volt a víz a medencében, úgyhogy a hálóval a tetejéről már le tudtam tisztítani a belehullott faleveleket és bogarakat, de nemsokára már indultunk is haza...

5162.nap - 2020-06-12

2020-06-12_103972260_988210228302082_6474602234333917603_n.pngReggel még itthon volt anya és sütött nekem szalonnát reggelire, aztán ő elment dolgozni.
Péter bácsi hívott ma, hogy töriből még nem zárt le Szilvi néni és talán még megírhatom azt az egy elmaradt dolgozatot, amit nem tudtam megírni, mert épp nem volt internetünk. Írtam is rögtön a Szilvi néninek, hogy lehet-e pótolni és lehet, szóval holnap megírhatom a redmentán, és ha ötös lesz, akkor talán megkapom az ötöst és még kitűnő is lehetek... Jó lenne!
Ma szusit rendeltem ebédre : omlettest és lazacost fele-fele arányban, mert ezek a kedvenceim.
Ma is hoteloztam délután egyet (Szomália nyert) és már jött is anya.
Délután és este pedig a tévében ismétléseket néztünk: séfekséfe, ninja varrior volt, azt mindketten szeretjük.

5161.nap - 2020-06-11

2020-06-11_17-09-10_20200611_170911.pngReggel relatíve korán keltünk, mert vissza kellett menni kontrollra a Heim Pálba a gerincemmel. Már mérhető a javulás, mióta hordom a merevítőt! 33% helyett 30% -ra csökkent a ferdülés, ami persze még mindig sok, ezért még többet kell hordanom, de ezek szerint használ, ami jó hír. Miután hazaértünk, anya csinált ebédre zöldborsó főzeléket tükörtojással, az finom volt. Aztán nekiláttam egyedül Hotelezni, mert anya ment dolgozni és annyira belefelejtkeztem a játékba (4 egzotikus ország nevében játszottam, mindegyikkel én voltam persze, de nem csaltam!), hogy egyszercsak jött apa... Lecke már nem volt semmi komoly, de a rajz szorgalmit megcsináltuk: elvileg kavicsokból kellett egy képet kirakni, de honnan vegyek olyan szép kavicsokat, mint a példavideóban??? Apa mentő ötlete az lett, hogy a gumilabdáimból készítettünk egy pocakos őrültet lufikkal a kezében. Egész jópofa lett :)

5160.nap - 2020-06-10

2020-06-10_18-29-29_img_20200610_182929.pngAz Ani hozott nekem reggel frissen sütött szalonnát! Még meleg volt és egész finom, pedig nem vagyok oda annyira az ilyesmiért (a nutella valahogy jobban bejön...)
Ebédelni átmentem a Mamához, mert rántott húst csinált kukoricás rizzsel, aztán mikor hazaértem, már jött anya is a munkából és Aldiból, de ott nem kapott olyan jégkrémeket, amiket kértem, ezért elsétáltam a kiszteszkóba és  vettem két nekem tetsző jégkrémet.
Délután anyával ismét játszottunk egy Hotel-eset, de most nagyon szoros volt, alig tudtam megnyerni. Utána anya ment gerinctornára, én meg rendeltem vacsit.

5159.nap - 2020-06-09

2020-06-09_18-00-11_20200609_180011_2.pngKorán keltünk anyával, mert mentünk "csontkovácshoz" csepelre busszal egy áruház emeletére. Hát érdekes volt, előbb hason fekve a gerincemet nyomkodták, aztán a végtagjaim kerültek sorra...
Miután hazajöttünk, anya ment dolgozni, én pedig rendeltem magamnak ebédet, ami irtó hamar ide is ért, de nem baj, sőt, mert már éhes voltam.
Ebéd után készítettem apáéknak egy "szabadulószobát" a három szobában elrejtett tárgyakkal és készítettem rejtvénykártyákat is :)
Délután jött apa, és amíg anya haza nem ért, addig megcsináltuk a biosz és a töri leckét és le is adtam rögtön. Pont végeztünk, amikor megjött anya, így ők ketten apával nekiláthattak a feladványomnak, amit jó  nehézre sikerült csinálnom, mert csak segítséggel jutottak túl az első szobán, de aztán már belejöttek :)
Utána apa ment haza, én pedig lementem sétálni a Mamával, Botival, Dömével és a Dédiék felé mentünk, mert vettek nekem szalonnát és töpörtyűt, mert állítólag azt kéne sokat ennem, főleg reggelire, hogy kicsit hízzak...

5158.nap - 2020-06-08

2020-06-08_19-05-34_img_20200608_190534.pngÉjjel jó nagy vihar volt, rengeteg villámmal, így jó sokára tudtam csak elaludni. Az álmos délelőtt után pizzát rendeltem magamnak ebédre: sonkás kukoricás fetasajtos chipsest a fortétól, mert azt nagyon szeretem és abból jó sokat is ettem.
Utána ma volt az utolsó online logopédia, végre beérett egy év gyakorlása, már minden gyakorlat tök jól ment. Aztán nekiláttam megírni az irodalom leckét: egy elbeszélő fogalmazást kellett írni a mindennapjaimról, ami nem könnyű, mert a hétköznapjaim nem túl izgalmasak manapság...
Délután, mikor hazaért, anyával társasoztunk: előkerestem a világjárót (döntetleneztünk) és utána hoteleztünk és a szemtelen anya megvette előlem a két kedvenc szállodámat!
Közben hívott apa, hogy beszélgessünk és mondta, hogy a Krétában látta, hogy kémiából órai munkára kaptam ötöst :)  Ezek után mellém állt  a szerencse és végül én nyertem a Hotelt, csődbe vittem anyát :)