5129.nap - 2020-05-10

2020-05-10_17-19-04_20200510_171904.pngReggel kilenckor keltem, és délelőtt megcsináltuk a föci leckét, ami jegyre megy, és jó nehéz is volt... az egyik feladatot majd otthon tudom csak befejezni, mert egy térképet nem hoztunk el, de a többi feladat között is volt pár olyan kérdés, amit még google-el sem volt könnyű megfejteni! Aztán annyira belejöttem ebbe a földrajzi adat keresésbe, hogy csináltam egy harminc kérdéses Kahoot!-ot is. Épp végeztem, amikor meghozták az ebédünket: én visszatértem a jól bevált rántott camamberthez :) Még haza indulásig volt egy kis időnk, azt MarioKartozással töltöttük apával, egy jó kis csapatversennyel egymás ellen.
Itthon épp csak kipakoltunk, már mentünk is át a Mamához, mert segíteni kellett a padlásról mindent lehordani a szárítóba. Utána apa mindenfélét szerelt, addig én a Botival "retró" játéknapot tartottam: a régi kisautókkal játszottunk ;)  Hatkor a kutyasétáltatáskor mentünk haza, és én még be kellett hogy fejezzem a föcit...

5128.nap - 2020-05-09

2020-05-09_12-16-27_img_20200509_121626.pngKilenckor keltett apa, mert reggelizés után nem sokkal már indultunk - előbb kispestre anyáért , aztán találkoztunk a Botiékkal és együtt elmentünk kirándulni egy jót a Nagy-Kopaszhoz. Persze trükkösebb volt parkolni, mert az Erzsébet csárda sajnos zárva a vírus miatt, és a parkolója is, de egy erdész bácsi mutatott egy jó parkolóhelyet kicsit távolabb, és onnan is vezetett út felfelé a hegyre. Na neki is vágtunk és mire a nagyrétre értünk, azért már elég jól elfáradtunk, úgyhogy jól esett egy kis pihenő és a szokásos fotózkodás a tájjal a háttérben. Persze a kilátóig azért felcaplattunk - ha már itt voltunk, de az sajnos zárva volt, mert épp felújítják. Visszafelé is megpihentünk kicsit a réten, és lefelé azért könnyebb volt menni, csak a sok biciklissel kellett vigyázni, mert némelyik őrülten tekert lefelé. Hazafelé jövet még anyáék beszaladtak egy benzinkút shopjába és vettek nekünk jégkrémet, ami jól esett a melegben :)  Aztán anyát hazavittük és mi jöttünk apával tovább Gyömrőre. Itt apa hamar sütött két pizzát, ami jóízűen be is burkoltunk, mert már azért elég éhesek voltunk.
Délután még készítettem egy 30 kérdéses jó nehéz Forma-1-es Kahoot!-ot, amit apának kellett megoldania, aztán megnéztük a Gru2-őt.

5127.nap - 2020-05-08

2020-05-08_20-14-40_img_0401.pngMa nem én vittem le a Dömét, mert online óráim voltak: előbb irodalom, és meglepetésre dolgozatot írtunk A kőszívű ember fiaiból és Jókai Mór életéből. Ezt délutánra meg is tudtuk, és nekem ötös lett, csak két pontom nem sikerült idő hiányában. Még volt egy óra a matekig, így megebédeltem. Matekon igazából csak átbeszéltük, hogy kinek milyen lemaradásai vannak (nekem semmi). Még délután a Péter bácsi küldött egy feladatot: a napokban az index.hu -n olvasgatni kellett az olimpiai cikkeket és ma volt egy nagyon nehéz kérdéssor belőlük, ami nekem a második legjobban sikerült. Még egy kis időm volt játszani, aztán jött apa és nekiláttunk a fizika redmentás feladatnak, és indultuk Gyömrőre. Szokás szerint útközben megvacsoráztam a Burgerből és apa bevásárolt hétvégére. Apánál még az angol házit meg kellett csinálni, mert mai határidős volt, aztán még wii-ztünk este.

5126.nap - 2020-05-07

2020-05-07_17-25-08_20200507_172508_0.pngReggel fúrtak, úgyhogy időben kellett kelnem, reggeliztem virslit, aztán délelőtt játszottam amíg anyának online órája volt az ovisaival.
Ebédre anya vett soba tésztát, méghozzá chiliset, ami csípett is mint atom, de fincsi volt ;)  Délután az olimpiai játékommal játszottam, aztán jött apa munka után és vele leckét írtunk: előbb a kémiát, aztán egy jó nagyot matekoztunk. Még volt egy ki idő mielőtt anya ment volna kutyát sétáltatni, úgyhogy apát és anyát jó nehéz ország-kvízzel fárasztottam le (apró szigetországokat kellett - volna - kitalálniuk pár információból...)
Este pedig gerinctorna volt anyával, mert neki úgyis van ilyenkor és én is csinálom vele.

5125.nap - 2020-05-06

2020-05-06_17-36-20_20200506_173620.jpgApa javaslatát megfogadva, beállítottam ébresztőt a telefonomon és ma már arra ébredtem, így bőven volt időm, még játszani is, mielőtt levittem volna a Dömit sétálni. Vele pedig a Dédiék felé mentünk, mert az Ani küldött a Mamának egy zacskó valamit.
Hazaérve ebédet rendeltem: ma kipróbáltam a KFC csirkeszárny-falatkáit, de nem fogok többé rendelni, mert ezért a pénzárt roppant keveset adnak, épp csak jóllaktam vele...
Délután fifával és GTA-val játszottam, aztán jött apa és nekiláttunk megírni a Redmentán a fizika feladatot. Ma is ügyesek voltunk, 100%-os lett ;)
Utána még apával kártyáztunk, aztán ő ment, anya tornázott, én pedig kicsit később vacsoráztam.

5124.nap - 2020-05-05

2020-05-05_95568028_573228389974618_7057941949612818432_n.jpgMa ebédre szushit rendeltem, aztán a déli séta után átjött hozzánk Döme, mert rossz a lift a Mamáéknál, és egész délután itt volt velünk az esti sétáig.
Délután töri leckével kezdtem a sulit (Gömbösről kellett írni, online lecke és videók alapján), és ma volt tesi lecke mégpedig a cooper-teszt, amit minden évben megcsináltunk a suliban... Szóval 5 körül lementem a térre, és sprinteltem, futottam, ahogy le volt írva aztán az okosórám eredményeiről beküldtem az  információkat, hogy mennyit futottam, milyen pulzussal, meg ilyenek :)
Este pedig, anyával a kutyasétáltatás után japán palacsintát csináltunk, mert a neten találtam róla receptet és nagyon megtetszett.

5123.nap - 2020-05-04

2020-05-04_18-35-14_20200504_183514.pngDélelőtt  a szokásos volt, ebédre pedig a kedvenc pizzámat rendeltem.
Délután fifáztam egyet és utána egy saját olimpiát kezdtem el rendezni - ha már az idei elmarad: a zászlós játékom kártyáiból kisorsoltam országokat, aztán kisorsoltam olimpiai sportágakat és abban versenyeztek a résztvevők. Még a selejtezőknél tartok :)  Aztán megbeszéltük a Krisztivel, hogy amikor jön apa, együtt kimegyünk a rétre. Mi hoztuk persze Dömikét is, a Kriszti pedig Kefírt. Ma is egy jó nagyot sétáltunk és a Döme már be mer menni a nagyobb fűbe is :)
Miután hazavittük a Krisztit és a Kefírt, én apával itthon nekiláttam a mai leckéknek: a bioszt egész hamar megcsináltuk, de  a matekkal el szöszöltünk, mert sokat kellett törtekkel számolni, úgyhogy estig matekoztunk, aztán apa ment haza, én pedig vacsorázni.