5087.nap - 2020-03-29

2020-03-29_11-54-27_20200329_115427.pngÉjjel nehezen aludtam el, de aztán sikerült tizenegyig aludni. Reggeli után ma is kimentünk apával "kirándulni" a patakhoz és a békás kis tavacskához. Ma óvatosan mentünk oda és láttuk, hogy hol napoznak a brekkencsek. Persze, amikor közelebb mentünk, már csobbantak is a biztonságba, kivéve bátor nagy békát, az még egy ideig bámult ránk :)
Sétálgattunk még egy kicsit, aztán visszamentünk a házba és apa megebédelt de én még persze nem voltam éhes, úgyhogy majd délután fogok csak ebédelni otthon, de még indulás előtt picit wii-ztünk apával.
Miután hazaértem, ránéztem a neten a leckékre és láttam, hogy a nyelvtan határidős, úgyhogy annak hamar neki is láttam...

5086.nap - 2020-03-28

2020-03-28_12-39-37_20200328_123937.pngApa nem viccelt, amikor tegnap éjfélkor, amikor lefeküdtem, azt mondta, hogy hagy addig aludni, amíg csak akarok, ugyanis 11 után keltem, és ő addig csendben volt :)
Reggeli után megrendeltük az ebédet a Dzsungelből, de csak jóval későbbre persze (addig apa kénytelen lesz éhezni). Utána pedig "kirándulni" mentünk, ide a ház mögötti kis rétre a patakhoz és a kis tóhoz, mert nagyon szépen sütött a nap és egész jó idő volt. A tavacskánál van pár béka - a Klári mama biztos örül ennek a hírnek :) és persze amint megláttak minket csobbantak is riadtan a vízbe, de aztán kíváncsian előbújtak a nádas védelmében és onnan pislogtak ránk, hogy mikor megyünk már el végre a területükről...
Ebédig wii-ztünk apával és a futár egész pontosan hozta a finom ebédet: én rántott camambertet kértem, mert végre ismét van az étlapon. Ebéd után pedig megnéztük a Rontó Ralph második részét, az interneteset, ami nagyon vicces rajzfilm. És közben volt meglepetés desszert is: apa titokban vett egy doboz macaront!
A film után megírtuk a fizika leckét a redmentán, és együtt át is olvastuk az anyagot, ami alapján a kérdések voltak.
Estig még kicsit wii-ztünk, és a szócserélős játékot is játszottuk, aztán még megnéztem a tegnapi Exatlon végét, a párbajt.

5085.nap - 2020-03-27

2020-03-27_22-49-46_img_0336.pngMa későn keltem, olyan fél tizenegy körül :) úgyhogy reggelizés stb után már mentem is át a Mamához, levinni a Dömét, aki ismét lelkesen jött velem a szokásos körünkre.
Ebédre anya sütött halrudacskákat, és kicsit Brawlstarsoztam a Levivel, és utána hívtak a Botiék, hogy menjek velük a rétre kicsit frizbízni. Nagyon klassz volt, bár keveset frizbíztünk, mert elég erősen fújt a szél, inkább egy nagyot sétáltunk a Kefírrel. Utána felmentem a Botiékhoz, és fifáztunk, aztán épp társasoztunk, amikor megérkezett apa is. Ő azért jött, hogy megfordítsa az új hűtő ajtaját, hogy a jó irányba nyíljon. Ez elég sokáig tartott, addig én folytattam a "csak egy" társast. Mivel már eleve hoztam a cuccomat, így rögtön a hűtőjavítás után indulhattunk Gyömrőre. Útközben beugrottunk drájvolni a Burgerbe egy vacsorát, aztán apánál megnéztük a Frozen 2-őt. A film vége után ránéztem az asztalra és akkor láttam, hogy hoppá, a matek leckét, ami mai határidős, elfelejtettem megcsinálni! Apa is nagyon örült, hogy este tízkor fél órás matekozás következett, de szerencse, hogy ő átnézte a megoldásaimat, mert fáradtan két számolást is elnéztem... de így hamar javítottam és a jó leckét gyorsan elküldtem emailben Péter bácsinak...

5084.nap - 2020-03-26

2020-03-26_18-51-26_20200326_185126.pngKilenc körül keltem ugyan, de még lustálkodtam egy kicsit. Ma is én vittem le a Dömét dél tájban és ő ma is nagyon lelkesen jött velem, még futkároztunk is :)
Miután hazaértem, egy új dolgot próbáltunk ki anyával: ebédre a mekiből rendeltünk mobilos applikációval. Ez nagyon klassz amúgy, percre pontosan jelzi mikor rendeltünk és szólt, amikor a futár a házhoz ért! Nem semmi.
Délután megírtam a töri leckét, és fifáztam kicsit, aztán jött apa. Ma nem mastermind-oztunk, hanem torpedóztunk, mert napközben megtaláltam ezt a régi játékomat is. Persze én nyertem, viszont leejtettem az ágy alá az egyik hajómat, és annyira beesett, hogy apának az egész ágyat meg kellett emelnie, hogy kipiszkáljam.
Vacsorára anyától kértem háromszög szendvicset és közben a mintaapákat néztük anyával, mert mostanában nézzük ezt a sorozatot.

5083.nap - 2020-03-25

2020-03-25_18-13-59_20200325_181359.pngMa már kilenckor felébredtem, de a délelőtt hamar elszaladt, én pedig át a Mamához :)  Ma nagyon lelkes volt a Döme, rég láttam ennyire vidámnak és aktívnak (talán mert ma nem volt hóvihar?), úgyhogy egy nagyobb kört mentünk.
Itthon derelyét csinált anya ebédre, aztán kicsit szemtelen voltam (?) és be lettem zavarva a szobámba egy időre. No de utána megírtam az ének leckét és el is küldtem emailben a megoldást. Utána hívott a Levi és már rég beszéltünk, úgyhogy dumcsiztunk és közben csapatban játszottunk a telefonon a Brawlstars-al.
Pont befejeztük, amikor jött apa, és vele a szokásos napi agytorna mastermind után megírtuk a földrajz házit. Még jó, mert a beküldésnél apa észrevette, hogy az ének házim email-je ismeretlen címzettel visszapattant és kiderült, hogy egy j betűt lehagytam a címből, de még így időben el tudtuk a jó címre küldeni. Aztán anya tornázni kezdett a nagyszobában, nekem pedig csinált apa tojásrántottát, méghozzá a bio Gyömrői tojásokból, amiket a kollégájától vett, és ezek nagyon finomak tényleg :)

5082.nap - 2020-03-24

2020-03-24_18-41-51_20200324_184151.pngMa is sokáig aludtam, de délelőtt a töri leckével kezdtem, aztán rendeltem pizzát (a kedvencemet a sonkás-kukoricás-tortillas), és ebéd után kénytelen voltam elmenni az Eötvös Spárba, mert anya egy csomó mindent nem vett a kis teszkóban (nutellát és m&m's-et és chipset sem!). Természetesen védő kesztyűben, maszkban mentem!
Délután a biosz leckét csináltam meg és egy meccset játszottam a fifával. Épp végeztem, amikor jött apa és megfejtette, hogy miért nem kaptam a telefonomon értesítést a google tanterem bejegyzésekről: este pittyegett az üzenetek miatt a telefon és "ne zavarjanak" módba kapcsoltam, amit elfelejtettem kikapcsolni... Na gyorsan megcsináltam a tesi feladatot, amit apa videóra vett és hamar beküldtük. Ha meg már ennyire belejöttünk, megcsináltuk a fizika redmenta feladatsort is, aztán játszottunk párat a mastermind-al.

5081.nap - 2020-03-23

2020-03-23_18-55-32_20200323_185532.pngMa is sokáig aludtam, de délelőtt megcsináltam a töri lecke füzetbe írandó felét, a munkafüzetet pedig meghagytam estére. Délben levittem sétálni a Dömét, de nagy kedve egyikőnknek sem volt ma hosszan lent lenni az utcán, ugyanis valóságos hóvihar volt. A Döme alighogy kiértünk az utcára, már húzott is volna vissza a jó meleg lépcsőházba, de hát muszáj volt mennünk egy nagy kört, hogy tudjon pisilni-kakilni :)
Délután megnéztem letöltve a tegnapi Nicsak ki vagyok-ot, aztán már jött is apa. Vele a nyelvtan leckét írtam meg, segített megfogalmazni 10-15 mondatban az első online iskolai napomat. Apropó: megvannak az első online eredmények is: egy matek ötös és a tegnapi Jókai életrajzra egy 100%-os értékelés. Klassz! És végre "legálisan" labdázhatok a lakásban, ugyanis futsalból az a házi, hogy húszat kell egy pattintós dekázgatni egyvégtében (és ez sok gyakorlással jár ám!)